ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

هزاران توریست گرفتار بارش برف سنگین در کوه‌های آلپ شدند

هزاران توریست گرفتار بارش برف سنگین در کوه‌های آلپ شدنددر پی بارش برف سنگین در کوه های آلپ و قطع راه های ارتباطی شهرهای کوچک و روستاها در بخش هایی از سوئیس، فرانسه و ایتالیا هزاران توریست در این نقاط گرفتار شده اند. در سیاحتگاه زرمات سوئیس، بیش از ۱۳ هزار توریست امکان خروج ندارند و بعضی مسافران با هلی کوپتر منتقل شده اند.

فعلا امکان اسکی کردن در این مناطق هم وجود ندارد چون خطر ریزش بهمن هست. فقط در روز دوشنبه بیش از یک متر برف در بخش هایی از این سه کشور بارید و پیش بینی می شد در روز سه شنبه هم یک متر برف ببارد.هزاران توریست گرفتار بارش برف سنگین در کوه‌های آلپ شدند
بهمن اواخر دوشنبه به یک ساختمان پنج طبقه در سستریرز در آلپ ایتالیا اصابت کرد اما همه ۲۹ نفری که در ساختمان بودند سالم از طریق پارکینگ آن خارج شدند.
هزاران توریست گرفتار بارش برف سنگین در کوه‌های آلپ شدندهزاران توریست گرفتار بارش برف سنگین در کوه‌های آلپ شدند
کارشناسان هواشناسی در فرانسه می گویند که این میزان بارش برف "هر ۳۰ سال یک بار" اتفاق می افتد.

برای نمونه ناحیه ساووی در ظرف ۳۶ ساعت شاهد بارش یک متر و ۸۰ سانتیمتر برف بوده است و در منطقه سیمپلون در والایی که زرمات در آن قرار دارد ظرف ۲۴ ساعت دو متر برف باریده است.
هزاران توریست گرفتار بارش برف سنگین در کوه‌های آلپ شدندهزاران توریست گرفتار بارش برف سنگین در کوه‌های آلپ شدندهزاران توریست گرفتار بارش برف سنگین در کوه‌های آلپ شدند
منبع : dailymail.co.uk
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.