ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

سانگ یانگ رکستون اسپورت 2018 رونمایی شد

سانگ یانگ رکستون اسپورت 2018 رونمایی شدوانت سانگ یانگ رکستون اسپرت در کره جنوبی رونمایی شد و قرار است فروش آن از هفته آینده آغاز شود.از ستون B تا جلوی این خودرو شبیه به شاسی بلند رکستون کنونی است. از ستون B تا پشت این خودرو نیز در های عقب بازطراحی شده، کابین سرنشین کوچک شده و یک بستر بارگیری تعبیه شده است.

زیر کاپوت این خودرو موتور 2.2 لیتری توربو دیزل تعبیه شده است. اگرچه هنوز خروجی این موتور اعلام نشده اما در شاسی بلند رکستون قدرت 133 کیلووات و گشتاور 420 نیوتون متر تولید می کند.سانگ یانگ رکستون اسپورت 2018 رونمایی شد
در حالی که شاسی بلند رکستون با گیربکس اتوماتیک هفت سرعته مرسدس بنز موجود است، خریداران این مدل اسپرت تنها گزینه گیربکس دستی شش سرعته یا اتوماتیک شش سرعته Aisin را خواهند داشت.

قیمت این خودرو در کره جنوبی بین 28400 دلار /1,902,800,000 تومان (قیمت تبدیل شده) تا 37300 دلار /2,499,100,000 تومان (قیمت تبدیل شده) است.

رکستون اسپرت بسته به نوع مدل خود با سیستم سرگرمی با نمایشگر لمسی 8 اینچی یا 9.2 اینچی و ناوبری ماهواره ای ارائه می شود. رینگ های آلیاژی این خودرو در سایزهای 17، 18 و 20 اینچی ارائه می شوند.

از دیگر ویژگی های این خودرو می توان به چرم قهوه ای ناپا، سیستم دوربین دید محیطی، مانیتور نقاط کور، هشدار ترافیک عقب، صندلی های جلوی خنک و گرم شونده، چراغ های جلوی زنون، کنترل دمای دو محیطه، ورودی بدون سویچ و دکمه استارت، روکش داشبورد چرمی مصنوعی، سنسورهای پارک جلو و عقب و برف پاک کن های گرم شونده اشاره کرد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.