ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

پاسخ جنجالی مهاجم اسپانیا به خبرنگار ایرانی : سؤال احمقانه نپرسید!

پاسخ جنجالی مهاجم اسپانیا به خبرنگار ایرانی : سؤال احمقانه نپرسید!دیه‌گو کاستا تک گل ایران مقابل اسپانیا را به ثمر رساند. در پایان مسابقه ایران و اسپانیا، دیگو کاستا مهاجم تیم فوتبال اسپانیا در واکنش به سؤال یکی از خبرنگاران ایرانی که از او پرسیده بود برای دقایقی بازیکنان ایرانی را تحریک می‌کردید و سعی کردید که در چند صحنه تمارض کنید و حتی روی دروازه‌بان ایران خطا انجام دادید بسیار عصبانی شد و گفت: «بهتر است که هرگز سؤال احمقانه نپرسید.»
iran vs spain in world cup russia 2018
آلبوم عکس بازی ایران و اسپانیا در جام جهانی 2018 روسیه #8
more info برای نمایش کامل تصویر کلیک نمایید ...
کاستا در حالی درگیر شد که به عنوان بازیکن برتر به سالن کنفرانس خبری رفته بود تا به سؤالات خبرنگاران حاضر در نشست پاسخ بدهد. او از دست خبرنگار ایرانی ناراحت شد و گفت: «من نمی‌دانم کدام بازی را تماشا کردی اگر احساس می‌کنید روند بازیکنان ایران باعث شده است من و دیگر بازیکنان اسپانیا خشمگین شویم بهتر است بگویم شما باید با دقت بازی را از اول ببینید حالا چون تیم کشورت مقابل ما بازی کرده است سؤال احمقانه می‌پرسی.»

او در پایان گفت: «این برد برای ما بسیار مهم بود این سه امتیاز حیاتی به تیم ملی ما کمک کرد تا به صعود به مرحله بعدی امیدوار باشیم. شاید گلی که به ایران زدم شانسی بود اما باید بگویم ما توانستیم در یک بازی سخت و سنگین به پیروزی برسیم.»
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.