ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

رئال مادرید، جایگزین زیدان را معرفی کرد

رئال مادرید، جایگزین زیدان را معرفی کردباشگاه رئال مادرید اعلام کرد با جولین لوپتکی بر سر قراردادی سه ساله برای هدایت این باشگاه به توافق رسیده است.

آقای لوپتکی که سرمربی تیم ملی اسپانیا در جام جهانی خواهد بود، به تازگی قرارداد خود را با فدراسیون فوتبال اسپانیا تا سال ۲۰۲۰ تمدید کرده بود.

لوپتکی مربی ۵۱ ساله کنونی تیم ملی اسپانیا پیشتر سرمربی تیم زیر ۲۰ ساله‌های اسپانیا بوده است. او بعد از ناکامی ماتادورها در مسابقات یورو ۲۰۱۶ که باعث حذف آنها در مرحله یک هشتم نهایی شد، به جای ویسنته دل بوسکه سرمربی تیم ملی اسپانیا شد.رئال مادرید، جایگزین زیدان را معرفی کرد
آقای لوپتکی سابقه بازی در تیم رئال مادرید را هم دارد. او که در پست دروازه‌بان بازی می‌کرده است در سالهای ۱۹۸۸ تا ۱۹۹۱ عضو سفیدپوشان مادرید بود، اما در این مدت تنها یک‌بار به میدان رفت. لوپتکی بعدها و در سال ۱۹۹۴ به تیم رقیب یعنی بارسلونا پیوست و تا سال ۹۷ هم در این تیم باقی ماند اما در آن سه سال تنها ۵ بار پیراهن آبی اناری‌ها را در زمین مسابقه به تن کرد.

با اعلام باشگاه رئال مادرید حالا سرمربی تیم ملی اسپانیا تنها دو روز مانده به آغاز رقابت‌های جام جهانی باید بعد از پایان این رقابت‌ها راهی مادرید شود تا هدایت تیمی را بر عهده بگیرد که سه سال پیاپی قهرمان اروپا شده است.
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.