ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

شایعه جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید / آیا رونالدو به منچستر یونایتد می رود؟

شایعه جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید / آیا رونالدو به منچستر یونایتد می رود؟نشریات اسپانیا در روزهای گذشته به بررسی احتمال جدایی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید از این باشگاه پرداخته اند.

بنا به این گزارشها در حالی که رابطه کریستیانو رونالدو با باشگاه خود رو به تیرگی گذاشته است، رئال مادرید به دنبال جذب نیمار، ستاره برزیلی تیم پاری سن ژرمن است. به این ترتیب یکی از سناریوهای احتمالی می تواند جا به جایی رونالدو با نیمار باشد.

با این حال بنا به گزارش نشریات ورزشی اسپانیا باشگاه پاری سن ژرمن به راحتی حاضر به جدایی از نیمار نخواهد شد و تنها در صورت پیشنهاد رقمی هنگفت و وسوسه برانگیز از سوی رئال مادرید مقامات باشگاه فرانسوی تن به جدایی نیمار خواهند داد. یکی از احتمالاتی که در مورد سرنوشت کریستیانو رونالدو مطرح شده پیوستن او به باشگاهی است که در سال ۲۰۰۹ آن را ترک کرد: منچستر یونایتد.

با این حال گفته می شود منچستر یونایتد منابع مالی لازم برای انتقال کریستیانو رونالدو را در اختیار ندارد و تنها باشگاهی که شاید از توان مالی لازم برای استخدام برنده پنج توپ طلای اروپا برخوردار است پاری سن ژرمن خواهد بود.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.