ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

اعجوبه برزیلی لیورپول، به بارسلونا آمد

اعجوبه برزیلی لیورپول، به بارسلونا آمدسرانجام پس از کش و قوس فراوان، فیلیپ کوتینیو، بازیساز برزیلی لیورپول با ۱۴۲ میلیون پوند راهی بارسلونا شد تا تبدیل به دومین بازیکن گران‌قیمت تاریخ فوتبال شود.

او فصل گذشته با ۱۳ گل بهترین گلزن تیمش بود و این فصل نیز تا قبل از رفتن به بارسلونا ۷ گل در لیگ برتر برای لیورپول زده بود.اعجوبه برزیلی لیورپول، به بارسلونا آمد
کوتینیو در بارسلونا جا می‌افتد؟

بارسلونا هیچ گاه پنهان نکرده که کوتینیو اولین اولویت در فهرست خرید باشگاه است تا بتواند جانشین آندرس اینیستای، ستاره خلاق این تیم شود که در پایان این فصل ۳۴ ساله خواهد شد.

اینیستا چنان اهمیتی برای باشگاه دارد که بارسلونا این چنین مصمم به دنبال جذب کوتینیو رفت و برای آوردن او به نوکمپ تا تابستان صبر نکرد.

با توجه به اختلافی که بارسلونا در صدر جدول لالیگا با رقیبان ایجاد کرده به نظر می‌رسد که هدف اصلی این تیم در فصل جاری قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است؛ جایی که اینیستا نقشی حیاتی دارد. حتی لیونل مسی هم نمی‌تواند یک تنه همه کار انجام دهد و حضور یک اینیستای سالم و قبراق می‌تواند تغییری اساسی در بخت قهرمانی بارسا ایجاد کند و هر خط دفاع مستحکمی در اروپا را بلرزاند.

آمدن کوتینیو به معنای این است که اینیستا می‌تواند به اندازه کافی در لیگ اسپانیا استراحت کند، بدون این که کیفیت بازی بارسا با افت فاحشی روبرو شود.

بزرگ‌ترین چالش پیش روی کوتینیو این است که بتواند به شکلی تاثیر‌گذار با مسی ترکیب شود و کمک کند تا فضای کافی برای ستاره آرژانتینی ایجاد شود (تقریبا مانند تمام بازیکنانی که کنار مسی بازی می‌کنند) به جای این که فقط در فکر عملکرد خودش باشد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.