ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

توهین به پادشاه سابق اسپانیا، برای خواننده مشهور گران تمام شد

توهین به پادشاه سابق اسپانیا، برای خواننده مشهور گران تمام شددادگاه عالی اسپانیا، در پاسخ به درخواست تجدیدنظر جوزف میکل آرناس خواننده رپ مشهور به «والتونیک» که به اتهام توهین به خوآن کارلوس، پادشاه سابق این کشور به سه سال و نیم زندان محکوم شده‌ بود، این حکم را تائید کرد.

دراین قطعه رپ، والتونیک خورخه کامپوس، لیدر یک حزب ملی‌گرا را «لایق بمب هسته‌ای» دانسته و می گوید که آرزویش مرگ پادشاه اسپانیا است.

از سوی دیگر فردا پنجشنبه یکم فوریه ۲۰۱۸، دادگاه عالی اسپانیا نتیجه دادگاه تجدیدنظرخواهی یک خواننده دیگر با نام پابلو هاسل را اعلام خواهد کرد. وی به اتهام ستایش تروریسم و توهین به پادشاهی و نهادهای دولتی در سال ۲۰۱۴ محاکمه و به ۲ سال زندان و پرداخت جریمه ۴۰ هزار و ۵۰۰ یورویی شده بود.

در مجموع ۶۲ اتهام علیه این خواننده مطرح شده است. دادستان پرونده می‌گوید که در ترانه، پابلو هاسل، پادشاه این کشور را با القابی نظیر «رئیس مافیا»، «دزد» و صاحب «پادشاهی قرون وسطایی» خطاب قرار داده است. دادستانی، این خواننده را به دلیل گستاخانه بودن الفاظ و هدف قرار دادن شان و مقام پادشاهی لایق مجازات دانست.

پابلو هاسل مشهور به پابلو ریوادولا در صورت عدم پرداخت مبلغ جریمه محکومیت خود، با دست‌کم ۵ سال زندان روبرو خواهد شد.

در ویدئوی منتشر شده از آهنگ این خواننده در سال ۲۰۱۶ نشان داده می‌شود که سر فیلیپه ششم، پادشاه حال حاضر اسپانیا از بدن پدرش خوآن کارلوس، بیرون می‌آید و سر خوآن کارلوس، پادشاه سابق نیز از بدن فرانسیسکو فرانکو، ظاهر می‌شود.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.