ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

خودروی کوپرا آته‌کا مدل 2019 در ژنو رونمایی شد!

خودروی کوپرا آته‌کا مدل 2019 در ژنو رونمایی شد!ویدیویی تماشایی از خودروی کوپرا آته‌کا مدل 2019 که در نمایشگاه ژنو سوئیس (2018 Geneva Motor Show) به نمایش در آمد را در وب سایت فایندز مشاهده نمایید :

*نام کوپرا برای مدل‌های قدرتمند و تقویت‌شده‌ شرکت اسپانیایی سئات استفاده می شود.
این خودرو که قوی‌ترین کراس‌اور تاریخ سئات به‌حساب می‌آید، از یک پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲ لیتری مجهز به توربوشارژر بهره می‌برد که می‌تواند ۳۰۰ اسب بخار قدرت تولید کند. این پیشرانه همچنین یکی از پیشرفته‌ترین نمونه‌های موجود در بازار است. برای انتقال نیروی موتور به چرخ‌ها از یک جعبه‌دنده‌ی ۷ سرعته‌ی دبل‌کلاچ DSG استفاده شده است. نیروی موتور با استفاده از یک سیستم چهارچرخ محرک هوشمند به هر چهار چرخ خودرو انتقال پیدا می‌کند. این سیستم چهارچرخ در هر لحظه شرایط جاده و چسبندگی چرخ‌ها را محاسبه می‌کند و تصمیم می‌گیرد که نیروی موتور به کدام‌ یک از چرخ‌ها انتقال پیدا کند. برای این کار کامپیوتر خودرو اقدام به محاسبه‌ی سرعت خودرو، محاسبه‌ی زاویه‌ی فرمان و سرعت جداگانه هریک از چرخ‌های خودرو می‌کند و به این ترتیب می‌تواند دقیق‌ترین میزان گشتاور را به چرخ‌ها انتقال دهد تا خودرو بهترین کشش و چسبندگی ممکن را داشته باشد.

با توجه به اطلاعاتی که سئات منتشر کرده است، کوپرا آته‌کا روی کاغذ می‌تواند در عرض ۵.۴ ثانیه سرعت خود را از صفر به صد کیلومتر بر ساعت برساند و حداکثر سرعت این خودرو به ۲۴۵ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. این سازنده اسپانیایی همچنین اعلام کرده که کوپرا آته‌کا دارای حالت‌های مختلف رانندگی است که می‌توان با یک کلید در داخل کابین، از بین آن‌ها حالت مورد نظر را انتخاب کرد. حالت‌های مختلف رانندگی با این خودرو شامل نرمال، اسپرت، ایندیویجوال، برفی، آفرود و کوپرا می‌شود. آخرین حالتی که نام بردیم و با نام کوپرا شناخته می‌شود، اسپرت‌ترین حالت این خودرو است و با قرار دادن خودرو در این وضعیت واکنش‌های پیشرانه به پدال گاز سریع‌تر و سیستم تعلیق خودرو خشک می‌شود.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.