ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

بارش برف در مسکو رکورد زد + ارتش روسیه برای کمک وارد عمل شد

بارش برف در مسکو رکورد زد + ارتش روسیه برای کمک وارد عمل شدمسکو به بارش برف عادت دارد، اما میزان برفی که طی ۴۸ ساعت در این شهر به روی زمین نشست، در صد سال گذشته بی‌سابقه بوده است. کارگران شهرداری تنها در یک روز، یک میلیون و ۲۰۰ هزار متر مکعب برف از خیابان‌های مسکو پارو کرده‌اند.بارش برف در مسکو رکورد زد + ارتش روسیه برای کمک وارد عمل شد
بارش سنگین برف در مسکو رکورد جدیدی به جای گذاشت. در عرض دو روز در این شهر ۴۴ سانتی‌متر برف روی زمین نشست که به گفته مقامات مسکو در صد سال گذشته بی‌سابقه بوده است. این میزان ۲۰ درصد بالاتر از میانگین بارش برف در کل ماه فوریه بوده است. برف سنگین حمل‌ونقل شهری را به شدت مختل کرد. پیش‌بینی می‌شود روز دوشنبه (۵ فوریه/ ۱۶ بهمن) ۱۵ تا ۲۰ سانتی‌متر برف ببارد. دمای هوا نیز در این روز منفی ۱۲ درجه پیش‌بینی شده است.
بارش برف در مسکو رکورد زد + ارتش روسیه برای کمک وارد عمل شد
به گفته سرگئی سوبیانین، شهردار مسکو، به دلیل سقوط یک درخت روی کابل‌های برق یک نفر جان خود را از دست داد. پنج تن دیگر نیز زخمی شدند. گفته می‌شود در روزهای آینده وزش بادهای شدید نیز وضعیت را دوچندان وخیم خواهد کرد.مقامات مسکو روز دوشنبه اعلام کردند به رغم باز بودن مدارس، دانش‌آموزان می‌توانند در خانه بمانند و شرکت در کلاس‌های درسی در این روز اختیاری است. مدارس در روسیه به طور معمول تنها به دلیل پایین آمدن بیش از حد دما تعطیل می‌شوند.
بارش برف در مسکو رکورد زد + ارتش روسیه برای کمک وارد عمل شد
مسئولان از شهروندان خواسته‌اند تا حد امکان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند و تنها در صورت "نیاز فوری" خودروهای شخصی خود را به خیابان بیاورند. زیرساخت‌های مناسب و آمادگی همه‌جانبه در مقابل آب و هوای سرد زمستانی موجب شدند تا به رغم بارش سنگین برف منابع گرمایشی و تأمین‌کننده انرژی و همچنین وسایل حمل و نقل عمومی با اختلال مواجه نشوند.به گفته مقامات شهری، در پی بارش برف دستکم دو هزار درخت در سطح شهر شکسته شده و سقوط کرده‌اند. معاون شهردار در بیانیه‌ای گفت در طول روز یکشنبه یک میلیون و دویست هزار متر مکعب برف از خیابان‌های مسکو پارو شده‌اند.
بارش برف در مسکو رکورد زد + ارتش روسیه برای کمک وارد عمل شد
به گفته پیوتر بیریوکوف برف‌‌های پارو شده به ایستگاه‌های ویژه ذوب برف منتقل شده‌اند تا به آب تبدیل شوند.در بسیاری از شهر‌های کوچک اطراف مسکو نیز به دلیل وضعیت وخیم جوی، برق بسیاری از منازل قطع شده‌اند.
بارش برف در مسکو رکورد زد + ارتش روسیه برای کمک وارد عمل شد
روز دوشنبه بیش از صد پرواز از فرودگاه مسکو به تأخیر افتاد. بارش سنگین برف و همچنین باران منجمد موجب شده تا بسیاری از جاده‌ها، راه‌های میان‌‌شهری و معابر عمومی مسدود شوند.به تازگی هواشناسان در روسیه اعلام کرده بودند که مسکو در ماه دسامبر ۲۰۱۷ کم‌ترین میزان تابش نور خورشید را داشته است. طبق گفته اداره هواشناسی روسیه، مسکو در ماه دسامبر حتا برای یک بار نور خورشید را به خود ندید.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.