ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

روش جدید شرکت لیوایز برای سنگ‌شور کردن شلوار جین / ربات ها جایگزین انسانها می شوند

روش جدید شرکت لیوایز برای سنگ‌شور کردن شلوار جین / ربات ها جایگزین انسانها می شوندشرکت لوی اشتراوس (لیوایز) اعلام کرده که قصد دارد به جای کارگران از ربات‌های لیزری در خط پایانی تولید محصولاتش استفاده کند. این شرکت می‌گوید روش جدید علاوه بر اینکه استفاده از مواد شیمیایی را کم می‌کند، برای سنگ‌شور کردن و زخمی کردن لباس‌های جین کارآمدتر است.

با استفاده از لیزر، لیوایز می‌تواند در هر ۹۰ ثانیه، شکل پایانی یک شوار جین را روی آن اعمال و دوخت آن را نهایی کند. در حالی که کارگران در هر یک ساعت می‌توانستند تغییرات نهایی را روی دو تا سه شلوار جین اعمال کنند.

لیوایز می‌گوید روش جدید از نظر نیروی کار کم‌هزینه‌تر است و شرکت می‌تواند بیشتر و بهتر پاسخگوی نیازهای بازارهای محلی باشد. با این روش جدید شرکت لیوایز می‌تواند انواع محدودتری جین را به صورت انبوه و به شکلی که مشتری تقاضا کرده تولید کند.

چیپ برگ، رئیس و مدیرعامل شرکت لیوایز، این روند را "آینده تولید جین" خوانده است.

شرکت لیواز برای تولید اغلب محصولاتش به پیمانکاران خارجی متکی است.

یک سخنگوی شرکت لیوایز گفت این شرکت قصد ندارد تعداد کارمندانش را در "آینده نزدیک" کاهش دهد، چون آنها می‌توانند در بخش‌های دیگر شرکت کار کنند.

او می‌گوید: "با توجه به افزایش تقاضا از جانب فروشندگانمان، ما متوجه شده‌ایم که شرکای تولیدی ما می‌توانند کارگران تحت تأثیر قرار گرفته را به بخش‌های دیگر اعزام کنند."

این اقدام در حالی انجام شده که شرکت‌های تولید پوشاک به خاطر چرخش سریع مد در فضای رقابتی سنگینی قرار گرفته‌اند.

مد شدن لگ‌ها و دیگر پوشاک راحت، باعث کاهش فروش جین‌های آبی شده است. در عین حال فروشنده‌ها تحت فشارند تا مدل‌های جدید را سریع‌تر عرضه کنند و به همین دلیل آنها بیش از پیش از استراتژی مارک‌های کم هزینه‌تر و سریع‌تر مانند زارا و اچ‌اندام پیروی می‌کنند.

افزایش سرعت

در روش جدید لیوایز از پوشاک عکس می‌گیرد و با استفاده از نرم افزارهای کامپیوتری که خود این شرکت تولید کرده، رنگ، پارگی‌ها و دیگر جزئیات را طراحی می‌کند. بعد دستگاه لیزر این طراحی را می‌خواند و بریدگی‌ها و دیگر جزئیات را روی جین پیاده می کند.

در روند قبلی شروع طراحی تا تولید محصول می‌توانست شش ماه طول بکشد. لیوایز می‌گوید این دوره می‌تواند به چند هفته و در مواردی به چند روز کاهش یابد.

این شرکت می‌گوید مراحل نهایی کردن محصولات که شامل اسفنج کشیدن و سنگ‌شور کردن دستی بود، از ۱۸ تا ۲۰ مرحله به سه مرحله کاهش می‌یابد.

با روش جدید، میزان استفاده از محصولات شیمیایی برای ایجاد ظاهر رنگ‌ و رو رفته و مندرس در شلوارهای جین‌ها کمتر می‌شود. پیشتر استفاده از این مواد شیمیایی و میزان آلودگی آنها اعتراض‌هایی را برانگیخته بود.

تأکید بر اتوماتیک کردن روند تولید لیوایز در حالی انجام می‌شود که فروش محصولات این شرکت سال گذشته ۸% افزایش یافت.

لیوایز در قرن نوزده میلادی و در جریان تب جست‌وجوی طلا در کالیفرنیا به عنوان شرکت فروشنده شلوارهای کارگری و محصولات دیگر آغاز به کار کرد. محصولات این شرکت در بیش از ۱۱۰ کشور جهان به فروش می‌رسد و بیش از نیمی از فروش محصولاتش در سطح جهانی انجام می‌شود.
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.