ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

صورتحساب 6 میلیون تومانی رستورانی در ونیز، خشم شهردار را برانگیخت

صورتحساب 6 میلیون تومانی رستورانی در ونیز، خشم شهردار را برانگیختشهردار ونیز از صورت حساب ۱۱۰۰ یورویی (حدود 6 میلیون و 400 هزار تومان با احتساب یوروی 5800 تومانی) یکی از رستوران‌های این شهر برای چهار توریست ژاپنی ابراز خشم کرده است. چهار دانشجوی ژاپنی می‌گویند این صورت حساب را از رستورانی در میدان سن مارکوی ونیز برای خوردن چهار استیک، یک پرس ماهی سرخ‌شده، آب و سرویس دریافت کرده‌اند.

سه زن دیگر که همسفر این چهار مرد بودند رستوران دیگری را برای غذا خوردن انتخاب کردند اما به گزارش رسانه‌های محلی آنها هم با صورت حساب ۳۵۰ یورویی ( /26,268,500 تومان (قیمت تبدیل شده) ) برای سه پرس پاستای دریایی روبرو شدند.

لوییجی برونارو، شهردار ونیز قول اجرای عدالت را داده و گفته است: "اگر این ماجرای تاسف‌انگیز صحت داشته باشد، ما هر آنچه در توان داشته باشیم برای مجازات مسئولان آن به کار خواهیم برد. ما به دنبال اجرای عدالت هستیم، مثل همیشه".

چهار مرد ژاپنی بعد از بازگشت به شهر بولونیا - جایی که در آن درس می‌خوانند - به پلیس شکایت کردند. مارکو گاسپارینتی، سخنگوی گروهی از ساکنان ونیز با نام "گروه ۲۵ آوریل" از طرف این دانشجویان شکایت کرده و در پرونده به آنها کمک می‌کند.

رسانه‌های ایتالیایی نام رستوران را منتشر نکرده‌اند اما گفته‌اند که صاحب آن یک زن چینی و مدیرش یک مرد مصری است.

به گفته آقای گاسپارینتی تنها ۱.۱ دهم درصد رستوران‌ها در آن بخش از ونیز تحت مالکیت ساکنان محلی است و از کل مرکز قدیمی شهر پنجاه درصدر دراختیار ونیزی‌ها است.

او گفت گروه ۲۵ آوریل در فیسبوک خود توصیه‌هایی را برای مسافران منتشر خواهد کرد تا از این "حقه‌بازی‌ها" جان سالم به در ببرند.

به گفته آقای گاسپارینتی پول اضافه گرفتن از توریست‌ها در بعضی رستوران‌های ونیز امری رایج است.
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.