ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

بحران کمبود مرغ در معروف‌ترین اغذیه فروشی‌ زنجیره‌ای دنیا KFC

بحران کمبود مرغ در معروف‌ترین اغذیه فروشی‌ زنجیره‌ای دنیا KFCمرغ سوخاری کنتاکی (کی اف سی) یکی از معروف‌ترین اغذیه فروشی‌های زنجیره‌ای دنیا می‌گوید همچنان با کمبود مرغ برای صدها شعبه خود در بریتانیا روبرو است و ممکن است در یک هفته آینده علاوه بر تعطیلی موقت ده‌ها شعبه خود، در مابقی اغذیه‌فروشی‌ها هم به صورت محدود سفارش قبول کند.
معرفی کامل رستوران مشهور آمریکایی کی‌اف‌سی (KFC)
بحران کمبود مرغ، حدود ۹۰۰ شعبه کی‌اف‌سی در بریتانیا را طی چند روز گذشته به تعطیلی کشانده است. تنها روز گذشته (دوشنبه) ۵۷۵ شعبه این اغذیه‌فروشی در بریتانیا بسته ماند.

این بحران ازهفته گذشته آغاز شد و کی‌اف‌سی با مقصر خواندن شرکت حمل و نقل دی‌اچ‌ال، مشکلات این شرکت آلمانی را که به تازگی توزیع مواد اولیه کی اف سی را بر عهده گرفته، علت اصلی بحران مرغ معرفی کرد. سخنگوی کی‌اف‌سی، امروز (سه‌شنبه ۲۰ فوریه - اول اسفند) گفت که شعبات بسته مانده به تدریج کار خود را از سر خواهند گرفت و آن‌طور که او گفته امروز تعداد شعبات تعطیل کمتر از روز گذشته بوده و به تدریج مابقی فروشگاه‌ها هم باز خواهند شد.

همزمان شرکت پستی و حمل و نقل دی‌اچ‌ال هم در بیانیه‌ای از اختلال به وجود آمده در توزیع مواد اولیه کی اف سی اظهار تاسف کرده و از کی‌اف‌سی و مشتریان آن عذرخواهی کرده است.

در همین حال، کی‌اف‌سی با ایجاد یک صفحه ویژه برای مشتریان خود، به آنها در یافتن نزدیکترین شعبه باز کمک می‌کند.

مشکل اصلی از آنجا آغاز شد که کی‌اف‌سی از سیزدهم ماه فوریه جاری توزیع مواد اولیه شعبات خود را از شرکت بیدوست گرفت و به شرکت دی‌اچ‌ال سپرد .

پس از آن تفاوت در نحوه توزیع و شبکه ارسال دی‌اچ‌ال بسیای از شعبات کیاف سی در بریتانیا را با کمبود مرغ روبرو کرد به طوری که خیلی زود حدود ۹۰۰ شعبه بدون مرغ خام ماندند.
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.