ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

معرفی کباب لذیذ شهر قبله آذربایجان و بناب ایران!

معرفی کباب لذیذ شهر قبله آذربایجان و بناب ایران!جنگلها و کوههای اطراف شهر قبله در جمهوری آذربایجان فقط محل زندگی خرس و گوزن و گراز وحشی نیست. در اینجا رستورانهای زیادی هست که غذای اصلی شان کباب آذربایجانی است.

مردم با خانواده و دوستان برای خوردن کباب سنتی آذربایجانی به آلاچیقهای این رستورانها می آیند. کباب یکی از معروفترین غذاهای خاورمیانه و ناحیه قفقاز است. مردم جمهوری آذربایجان مثل ایرانیها عاشق کباب هستند.

در این نوع رستوران ها معمولاً زن ها نان می پزند و مرد ها کباب.
کباب
سرآشپز یکی از این رستوران ها می گوید : «این سنت به چوپانها بر می گردد که گوشت را بین دو سنگ کباب می کردند. گوشت نیم ساعته کباب می شد.» معرفی کباب لذیذ شهر قبله آذربایجان و بناب ایران!
در ایران نیز کباب آذری بناب بسیار معروف و لذیذ است.

این کباب از گوشت تازه و چربیدار گوسفند، در اندازه‌ای بسیار بزرگ‌تر از کباب کوبیده معمولی تهیه می‌شود. هر پرس این نوع کباب بر خلاف کباب کوبیده معمولاً یک سیخ است.

امروزه کباب بناب طرفداران بیشماری در کل ایران و در بعضی نقاط دیگر دنیا دارد. ایرانیان مهاجر با خود طرز تهیه کباب بناب را به برخی شهرهای بزرگ در اروپا وامریکای شمالی برده‌اند بطوریکه در شهرهای لوس‌انجلس، کلن، استانبول و برخی شهرهای دیگر در رستوران‌های ایرانی از کباب بناب عرضه می‌شود.
منبع : euronews.com - wikipedia.com - آذرقلم - Go Azerbaijan - Travel Guide
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.