ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

رهبر فراری یکی از بزرگترین فرقه‌های مسیحیان مورمن دستگیر شد

رهبر فراری یکی از بزرگترین فرقه‌های مسیحیان مورمن دستگیر شدلایال جفز، رهبر کلیسای بنیادگرای عیسی مسیح قدیسان آخرالزمان که به چندهمسری معتقدند، پس از حدود یک سال که از حصر خانگی فرار کرده بود بازداشت شده است. آقای جفز به پولشویی و سوء استفاده از کوپن‌های غذا و خوارو بار متهم است.

اف‌بی‌آی روز پنجشنبه (۱۵ ژوئن - ۲۵ خرداد) تایید کرده است که آقای جفز، ۵۷ ساله، را در ایالت داکوتای جنوبی بازداشت کرده است.

کلیسای بنیادگرای عیسی مسیح قدیسان آخرالزمان یکی از بزرگترین فرقه‌های مسیحیان مورمن در آمریکاست.رهبر فراری یکی از بزرگترین فرقه‌های مسیحیان مورمن دستگیر شد
لایال جفز (Lyle Jeffs) که اکنون بازداشت شده برادر وارن جفز (Warren Jeffs) است؛ رهبر سابق این فرقه که در سال ۲۰۱۱ به علت آزار جنسی دو دختر بچه و به عقد در آوردن آنها به حبس ابد محکوم شد.

جزئیات و نحوه بازداشت لایال جفز هنوز علنی نشده است اما کلانتر ناحیه مینه‌ها‌ها در داکوتای جنوبی، که اکثریت ساکنان آن سرخپوستند، تایید کرده آقای جفز، بدون حق سپردن وثیقه، در بازداشتگاه آنجاست.

"کلیسای عیسی مسیح قدیسان آخر الزمان" یکی از بزرگترین فرقه‌های مسیحیان مورمن در آمریکاست. این آیین از مسیحیت در سال ۱۸۳۰ توسط جوزف اسمیت در آمریکا بنیان‌گذاری شد.
گفته می شود مورمنیسم اکنون ۱۴ میلیون پیرو در آمریکا دارد
مورمن‌ها مدعی‌اند آنها آیین‌های کلیسای صدر مسیحیت را پیش گرفته‌اند چرا که دیگر مذاهب مسیحیت در گذر ایام گمراه شده‌اند
کلیسای عیسی مسیح قدیسان آخرالزمان در سال ۱۸۹۰ و پس از آن که قوانین آمریکا برای چندهمسرگزینی سختگیرانه‌تر شد از کلیسای جامع مورمن‌ها منشعب شد
اعضای این فرقه چندهمسری را برای به حداکثر رساندن ثواب و پاداش بعد از معاد، ضروری می‌دانند
در سال ۲۰۱۱ رهبر این فرقه، وارن جفز، به اتهام به عقد درآوردن دو دختربچه دادگاهی شد و به تحمل حبس ابد محکوم شد
گمان می‌رود که این فرقه از مسیحیان مورمن حدود ۱۰ هزار پیرو داشته باشد

لایال جفز، به سوء استفاده از برنامه کمک غذایی دولت در ایالت یوتا و پولشویی متهم است.

او سال گذشته (۲۰۱۶) به همراه ۱۱ نفر از رهبران این فرقه بازداشت شد اما در دادگاه بدوی از دو اتهام تبرئه شد و در ماه ژوئن پارسال با شرط ترک نکردن خانه و با الصاق پابند الکترونیکی آزاد شد اما بنابر گزارش اف‌بی‌آی در حالی که قرار بود دادگاه بعدی رسیدگی به اتهامات او در اکتبر پارسال برگزار شود، لایال جفز موفق شد با استفاده از روغن زیتون، مچ پایش را از پابند الکترونیکی رها کند و متواری شود.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.