ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

برخورد تاکسی با تماشاچیان جام جهانی فوتبال در مسکو 8 زخمی برجای گذاشت

برخورد تاکسی با تماشاچیان جام جهانی فوتبال در مسکو 8 زخمی برجای گذاشتیک تاکسی در مسکو، پایتخت روسیه، به میان عابران رفته و دست کم هشت نفر را مجروح کرده است. راننده بازداشت شده اما گزارش‌های متفاوت درباره علت این سانحه منتشر شده؛ از خواب آلود بودن راننده تا از دست دادن کنترل تاکسی.

تصاویر دوربین‌های شهری که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده نشان می‌دهد که تاکسی به یک باره تغییر مسیر می‌دهد و از صف خودروهای در ترافیک خارج می‌شود به سوی پیاده رو و عابران می‌راند و بعد از برخورد به چند رهگذر بالاخره متوقف می‌شود.

پس از آن راننده به سرعت از تاکسی پیاده می شود و پا به فرار می‌گذارد اما چند عابر شروع به تعقیب او می‌کنند.

آن‌طور که پلیس مسکو اعلام کرده راننده یک مرد ۲۸ ساله اهل قرقیزستان است و هم اکنون در حال بازحویی است.

شهردار مسکو گفته راننده کنترل خودرو را از دست داده اما خبرگزاری اینترفکس روسیه به نقل از یک منبع ناشناس گزارش کرده که راننده به علت خواب آلودگی نتوانسته تاکسی را کنترل کند.

یک مقام ناشناس روسی هم گفته وضع جسمی هفت نفر از مجروحان رضایت‌بخش است و یک زن مجروح دیگر هم در وضعیت نبستا متعادلی قرار دارد.

این سانحه در نزدیکی میدان سرخ مسکو که فاصله چندانی با کرملین ندارد روی داده است؛ جایی که معمولا در طول روز مملو از گردشگر است.

همزمان روسیه میزبان مسابقات جام جهانی فوتبال است و کرملین وعده داده که در تمامی شهرهایی که مسابقات برگزار می‌شود تدابیر امنیتی بی‌سابقه‌ای اتخاذ کند.
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.