ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

طی 20 ساعت، بیش از 60 هزار نفر برای خرید رنو ساندرو استپ وی ثبت نام کردند

طی 20 ساعت، بیش از 60 هزار نفر برای خرید رنو ساندرو استپ وی ثبت نام کردندمعاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا از استقبال بی‌نظیر مشتریان در طرح پیش‌فروش اینترنتی خودروی رنو ساندرو استپ وی خبر داد.

رضا تقی زاده، معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا، درباره پیش‌فروش خودروی رنو ساندرو استپ وی که روز گذشته انجام شد، مطالبی را بیان کرد. وی در این زمینه گفت:

فروش اینترنتی خودروی رنو ساندرو استپ وی از ساعت ۱۱ صبح روز یک‌شنبه ۲۶ شهریورماه آغاز شد و استقبال از این طرح به حدی زیاد بود که تا ساعت ۲۰ روز گذشته، بیش از ۶۰ هزار نفر در سایت اینترنتی فروش محصولات سایپا حضور داشتند و این روند تا پایان ثبت نام با ورود تعداد بسیار بالایی از افراد ادامه یافت.

وی با بیان این مطلب که گروه سایپا با توجه به پیش‌بینی نیاز بازار برای این خودرو و در راستای پاسخگویی مناسب و رعایت عدالت، سیاست‌هایی از جمله محدودیت ثبت نام یک خودرو برای هر فرد بر اساس کد ملی را در این مرحله از فروش اینترنتی لحاظ کرده بود؛ اذعان داشت:

به علت ورود تعداد بسیار زیادی از متقاضیان به سایت، سامانه فروش در ساعات ابتدایی با کندی و مشکلاتی همراه شد که با تلاش بخش IT شرکت سایپا و اخذ تدابیر جدید و راه‌اندازی سیستم جدید رزرو از ساعت ۱۵ روز گذشته، روند ثبت‌ نام این خودرو به حالت عادی بازگشت و مشتریان با مراجعه به سایت توانستند نسبت به ثبت‌ نام این خودرو اقدام کنند.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا با اشاره به اینکه بر اساس بخشنامه ابلاغ‌شده به نمایندگی‌های سراسر کشور، هرگونه عرضه خودرو بالاتر از نرخ مصوب ممنوع شده است؛ یادآور شد که افرادی که قبلا در طرح پیش‌فروش این خودرو ثبت نام کرده بودند دیگر قادر به مشارکت در این طرح نیستند و امکان صلح برای ثبت نام کنندگان در طرح فروش پاییزه خودروی رنو ساندرو استپ وی میسر نخواهد بود.

وی با اشاره به تلاش شرکت سایپا در ایجاد سیستم رزرو در راستای تسهیل فرآیند ثبت‌ نام، خاطرنشان کرد که تعداد خودروهای عرضه‌شده در این مرحله محدود بوده و قطعا پاسخگوی نیاز تمام علاقه‌مندان نبوده است؛ از این‌رو متأسفانه بسیاری از مشتریان موفق به مشارکت در این طرح و ثبت نام این خودرو نشده‌اند.

مجری طرح فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا، شرکت مگا از شرکت‌های وابسته به سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) است و تمامی این خدمات با همکاری این شرکت انجام می‌گیرد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.