ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

با رنو کلیو RS اسپورت جدید آشنا شوید + تصاویر و قیمت روز

با رنو کلیو RS اسپورت جدید آشنا شوید + تصاویر و قیمت روزرنو کلیو رنو اسپورت (Renault Clio Renault Sport) خودرویی است که از سال ۱۹۹۹ تا کنون تولید شده‌است.

این خودرو در کلاس هات هاچ قرار گرفته، طول آن در حالت طبیعی ۳٬۸۱۰ میلیمتر (۱۵۰٫۰ اینچ)، عرض آن در حالت طبیعی ۱٬۸۱۰ میلیمتر (۷۱٫۳ اینچ) و ارتفاع آن در حالت طبیعی ۱٬۴۱۰ میلیمتر (۵۵٫۵ اینچ) و وزن آن در حالت طبیعی ۱٬۰۵۰ کیلوگرم (۲٬۳۱۵ پوند) است. سیستم جعبه‌دندهٔ آن ۶ دنده به صورت دستی است.

رنو کلیو RS جدید سال گذشته در بازار اروپا عرضه شد، اما در حال حاضر برای افزایش سهم فروش خود در بازارهای جهانی به بازار استرالیا راه پیدا کرده است که مروری کوتاه بر روی امکانات نصب شده این خودرو می‌تواند ارزشمند باشد.
آلبوم عکس
RENAULT CLIO RS :
رنو کلیو آر اس اسپورت #7
رنو کلیو آر اس اسپورت #6
رنو کلیو آر اس اسپورت #5
رنو کلیو آر اس اسپورت #4
رنو کلیو آر اس اسپورت #2
رنو کلیو آر اس اسپورت #1
ادامه
در ادامه گفتنی است که تازه‌ترین نسخه‌های استاندارد رنو کلیو RS در مدل‌های "Sport" و "Cup" به مشتریان عرضه خواهد شد، اما مدل "Trophy" به سیستم‌های اگزوز جدید شرکت " Akrapovic" مجهز شده و همچنین از یک سیستم تعلیق اسپرت سود می‌برد که نسبت به مدل‌های استاندارد این خودرو دارای ارتفاع کمتری هستند.

از سال 2009 میلادی تاکنون خودروی رنو کیلو RS حدود 30 هزار قیمت گذاری شده است و مدل‌های 2018 از این خودرو هم در مدل "Sport" دارای قیمت 30 هزار و 990 دلار /2,076,330,000 تومان (قیمت تبدیل شده) و همچنین مدل "Cup" نیز دارای قیمت 32 هزار و 490 دلار /2,176,830,000 تومان (قیمت تبدیل شده) هستند، اما در ظاهر برای حفظ حیات خود متحمل تغییرات بسیار زیادی شده است که در مدل‌های جدید شامل چراغ‌های جدید LED برای مه شکن‌ها با الگوی طراحی شطرنجی، استفاده از چراغ‌های جدید پیشانی و بکارگیری رینگ‌های 18 اینچی آلیاژی بر روی چرخ‌ها می‌شود که نسبت به مدل‌های قبل خیلی زیباتر و جذاب‌تر از آب درآمده‌اند.با رنو کلیو RS اسپورت جدید آشنا شوید + تصاویر و قیمت روز
در بخش مولد قدرتی نیز خودروی رنو کلیو RS فیس لیفت جدید بدون هیچونه تغییراتی نسبت به قبل خود وارد بازارهای جهانی شده است و همچنان از همان پیشرانه 1.6 لیتری چهار سیلندر توربوشارژر سود می‌برد که به جعبه دنده‌ شش سرعته اتوماتیک دوکلاچه (مجهز به پدال‌های تعویض دنده پشت فرمان) متصل شده و می‌تواند حداکثر 200 اسب بخار قدرت در کنار گشتاور 260 نیوتن متری تولید کرده و به سمت چرخ‌های محرک خودرو ارسال کند.

اگر هم به دنبال چیزی قدرتمندتر هستید، شرکت خودروسازی رنو برای خریدارانش در همین حجم 1.6 لیتری یک نسخه قوی‌تر 220 اسب بخاری آماده کرده است که از همان جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک برای انتقال نیروی خود استفاده کرده و می‌تواند این ماشین را در عرض 6.6 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت رسانده و با حداکثر سرعت 235 کیلومتر بر ساعت به راه خود ادامه دهد.

از امکانات و تجهیزات استاندارد رنو کلیو RS هم می‌توان به سنسورهای پارک جلو، سیستم روشن و خاموش کردن خودکار ماشین برای کاهش مصرف سوخت، سیستم کنترل و هشدار باد لاستیک‌ها، چراغ‌های LED داخل کابین و... اشاره داشت، اما به صورت سفارشی می‌توان یکسری تجهیزات بر روی ماشین خود نصب کرد که که بسته "بلک پک" آن همراه با تیغه‌های مشکی رنگ الهام گرفته شده از خودروهای فرمول 1 بر روی سپر جلو، رینگ‌های 17 اینچی مشکی رنگ و... به ارزش 500 دلار /33,500,000 تومان (قیمت تبدیل شده) ، بسته چرمی به ارزش 1500 دلار و همچنین پکیج سرگرمی رنو به ارزش 1500 دلار /100,500,000 تومان (قیمت تبدیل شده) به صورت سفارشی بر روی "کلیو RS" مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

در ادامه رنگهای قابل سفارش برای این خودرو در بازار استرالیا را مشاهده نمایید :
با رنو کلیو RS اسپورت جدید آشنا شوید + تصاویر و قیمت روزبا رنو کلیو RS اسپورت جدید آشنا شوید + تصاویر و قیمت روزبا رنو کلیو RS اسپورت جدید آشنا شوید + تصاویر و قیمت روزبا رنو کلیو RS اسپورت جدید آشنا شوید + تصاویر و قیمت روز
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.