ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

عجیب ترین محصول رنو را ببینید

عجیب ترین محصول رنو را ببینیدرنو با راه حلی برای حمل و نقل شهری در آینده به نمایشگاه ژنو آمد. ائی‌زی-گو (EZ-Go) یک ماشین خودران الکتریکی با گنجایش شش نفر است که بخش‌های معمول یک ماشین نظیر فرمان یا داشبورد به طور کلی از آن حذف شده است و تنها یک نیمکت بیضی شکل در آن قرار دارد. به جای درهای معمولی در دو طرف خودرو، بخش جلوی ماشین و سقف شیشه‌ای آن بالا می‌رود و به این ترتیب سرنشینان می‌توانند بدون خم شدن پیاده و سوار شوند.
آلبوم عکس
RENAULT EZ GO CONCEPT :
تصاویر رنوائی‌زی-گو کانسپت #8
تصاویر رنوائی‌زی-گو کانسپت #7
تصاویر رنوائی‌زی-گو کانسپت #6
تصاویر رنوائی‌زی-گو کانسپت #5
تصاویر رنوائی‌زی-گو کانسپت #4
تصاویر رنوائی‌زی-گو کانسپت #3
ادامه
لورن وان دن آکر، مدیر طراحی رنو می‌گوید این تاکسی با الهام از تاکسی‌های لندن و نیویورک طراحی شده است، اما ایده‌ تاکسی‌ها را جلوتر برده و تعریف تازه‌تری ارائه داده است. از جمله اینکه پلتفرم آن انعطاف‌پذیر است و می‌توان با نیاز شهرهای مختلف ابعاد آن را تغییر داد. ماشین از نظر فنی براساس پلتفرم مشترک گروه خودروسازی رنو-نیسان-میتسوبیشی ساخته می‌شود.

این تاکسی واکنشی به پروژه‌های مشابه در فولکس‌واگن و تویوتا است و رنو می‌گوید آن را برای آینده نه چندان دور طراحی کرده است. تیری بولور، مدیر رنو می‌گوید تحقیقات این شرکت نشان داده که تا سال ۲۰۵۰ میلادی بیش از هفتاد درصد مردم جهان در شهرهای بزرگ زندگی می‌کنند و بازار حمل و نقل شهری تا سال ۲۰۴۰ میلادی بیش از دویست میلیارد دلار ارزش خواهد داشت.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.