ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

داستر 2018، متفاوت اما همچنان زشت!

داستر 2018، متفاوت اما همچنان زشت!با اینکه انتظار می‌رفت نسل جدید داستر یک تحول شگرف را به خود ببیند اما رنو همچنان محافظه‌کارانه داستر را به عنوان یک پروژه راهبردی جلو می برد و در مدل 2018 شاسی بلند جان‌سخت خود را با تغییراتی ظریف در ظاهر و اصلاحات متعدد فنی روانه بازار می‌کند. این خودرو در مدل 2018 زیباتر از همیشه نشان می‌دهد و به خوبی نشانه‌های یک خودروی اقتصادی، همه‌جا‌رو و بادوام را ارائه و برای رقبا چنگ و دندان نشان می‌دهد.

مهم‌ترین موضوع درباره داستر جدید ماندگاری المان های اولیه این خودرو در نسل جدید مثل جلو پنجره، چراغ‌های جلو و عقب و نیز خم گلگیرهاست که همچنان یادآور خطوط قدرتمند نسل اول داستر است. این خودروی فرانسوی‌-رومانیایی که قرار است تا میانه سال 2018 در پایگاه جدید رنو در ایران تولید شود، در مجموع در مدل 2018 از طرحی زیبا و نزدیک به خودروهای مدرن گروه رنو-نیسان سود برده است به ویژه سپر و کاپوت جلو که به شدت تغییر کرده و فرمی جسورانه‌تر از همیشه دارند. آینه‌های کناری نیز که با روکشی کرومی و فرمی جدید بر جاذبه داستر افزوده‌اند در کنار ریل‌های سقفی جدید کمک کرده تا مدل 2018 این شاسی‌بلند اروپایی چهره‌ای موجه‌تر از همیشه داشته باشد.

داستر 2018، متفاوت اما همچنان زشت!
طرح چراغ‌های عقب هم یکی از جاذبه‌های نسل جدید داستر است که با شباهتی آشکار به جیپ رنه‌گید، حالتی مربع یافته و اسپورت‌تر از همیشه به نظر می‌رسد. هنوز هیچ تصویر رسمی و دقیقی از فضای اتاق داستر منتشر نشده اما به احتمال فراوان داشبورد نسل جدید این خودروی فرانسوی در امتداد مدلهای قبلی این برند بوده و با پلاستیک‌های سخت و مقاوم پوشانده شده است.
داستر 2018، متفاوت اما همچنان زشت!
داستر از زمان رونمایی تا هم‌اکنون توانسته در بیش از 80 بازار جهانی فروشی بالغ بر یک میلیون دستگاه را به ثبت رساند و به یکی از پایه‌های رشد چشمگیر برند داچیا تبدیل شود. این خودرو با تولید در خاک ایران با قیمتی 80 تا 90 میلیونی، احتمالا یکی از پایه‌های صادرات خودروی ایرانی- فرانسوی به بازارهای جهانی خواهد بود.
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.