ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

توپچی های لندن قهرمان جام حذفی انگلستان شدند

توپچی های لندن قهرمان جام حذفی انگلستان شدندشاگردان ونگر در یک بازی تماشایی با شکست قهرمان لیگ برتر توانستند برای سیزدهمین بار قهرمان جام حذفی شوند.

تیم های آرسنال و چلسی از ساعت ۲۱ در فینال جام حذفی در ورزشگاه ومبلی به مصاف یکدیگر رفتند.توپچی های لندن قهرمان جام حذفی انگلستان شدند
لحظات حساس بازی

دقیقه ۴: آرسنال در همان ابتدای کار به گلی جنجالی دست یافت. بازیکنان آرسنال روی پرتاب ضعیف کورتوا صاحب توپ شدند و به سمت دروازه چلسی حمله کردند. کانته نتوانست پاس سانچز را دور کند تا این بازیکن از سردرگمی مدافعان چلسی استفاده کند و وارد محوطه جریمه شود و با یک شوت محکم که از زیر کورتوا رد شد دروازه را باز کند. کمک داور ابتدا اعتقاد داشت رمزی در حالی که در آفساید بوده به توپ ضربه زده و گل را مردود اعلام کرد اما پس از صحبت با داور نظرش را تغییر داد تا گل سانچز مورد قبول واقع شود.

دقیقه ۱۶: اوزیل روی پاس سانچز با کورتوا تک به تک شد و بنظر می رسید ضربه چیپش وارد دروازه خواهد شد اما کیهیل در آخرین لحظه توپ را از روی خط دور کرد.

دقیقه ۱۹: آرسنال به بازی خوب خودش ادامه داد و می توانست با ضربه سر ولبک روی کرنر ارسالی اوزیل به گل برسد اما تیر دروازه به کمک چلسی آمد.

دقیقه ۲۸: کاستا روی پاسی که پشت مدافعان آرسنال ارسال شد و تعلل هولدینگ در موقعیتی مناسب قرار گرفت اما اوسپینا ضربه این بازیکن را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۲۹: بازی در این لحظات سریع و هیجانی دنبال می شد و آرسنال روی یک ضد حمله صاحب موقعیت خوبی شد اما ضربه ولبک پس از برخورد با کورتوا نزدیک بود وارد دروازه شود اما کیهیل بار دیگر توپ را به موقع دور کرد.

دقیقه ۵۱: چلسی نیمه دوم را خوب اغاز کرد و روی حرکت خوب کاستا می توانست توسط موزس به گل برسد اما اوسپینا بار دیگر با یک عکس العمل دروازه تیمش را نجات داد.

دقیقه ۵۵: آرسنال روی کرنر ارسالی چلسی توانست ضد حمله سریعی را ترتیب دهد اما سانتر ارسالی بیرین به مدافع چلسی برخورد کرد و در اختیار کورتوا قرار گرفت.

دقیقه ۶۸: موزس پس از برخورد با چمبرلین تعادلش را در محوطه جریمه از دست داد و اعتقاد به خطای پنالتی داشت اما داور کارت زرد دوم را به این بازیکن به خاطر تمارض نشان داد تا دردسرهای کونته با اخراج این بازیکن بیشتر شود.

دقیقه ۷۶: باوجود ده نفره شدن این چلسی بود که توانست به گل برسد. بازیکنان این تیم با پاسکاری نظم تیمی آرسنال را بهم زدند و کاستا روی سانتر زیبای ویلیان موفق شد دروازه اوسپینا را باز کند تا بازی به تساوی کشیده شود.

دقیقه ۷۹: شادی بازیکنان چلسی دوامی نداشت و توپچی ها موفق شدند بار دیگر از حریف خود پیش بیفتند. ژیرو که تنها یک دقیقه پیش جایگزین ولبک شده بود با یک حرکت تماشایی دفاع چلسی را بهم ریخت و سانتر خوبی برای رمزی که نفوذ کرده بود ارسال کرد تا این بازیکن با یک ضربه محکم دروازه کورتوا را برای بار دوم باز کند.

دقیقه ۸۶: کاستا بار دیگر روی یک پاس بلند پشت مدافعان در موقعیت خوبی قرار گرفت اما اوسپینا باز هم با عکس العملی خوب مانع از گلزنی او شد.

دقیقه ۸۷: آرسنال در دقایق پایانی به دنبال استفاده از برتری نفری خود برای افزایش اختلاف بود اما ضربه اوزیل که شب درخشانی را سپری کرد به تیر دروازه خورد.
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.