ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

اخاذی 3 میلیارد ریالی متخصص زنان و زایمان از مراجعین

اخاذی 3 میلیارد ریالی متخصص زنان و زایمان از مراجعیندکتر قلابی که خود را متخصص زنان و زایمان معرفی می‌کرد و از طعمه هایش بیش از ۳ میلیارد ریال اخاذی کرده است به اتهام کلاهبرداری و فعالیت در امور پزشکی بدون داشتن پروانه در سیرجان تحت قرار بازداشت موقت است.

محسن نیکورز گفت: در پی کسب گزارش معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی شهرستان سیرجان، مشخص شد فردی با نام مستعار دکتر شکیبا اهل و ساکن استان البرز، خود را متخصص زنان و زایمان معرفی نموده است.

این مقام قضایی عنوان کرد:به لحاظ اهمیت رسیدگی به این موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت و با اقدام به موقع و دستورات قاطع قضایی ودر اقدامی غافلگیرانه دکتر قلابی در شهر سیرجان دستگیر شد.

دادستان سیرجان بیان داشت: تحقیقات اولیه در این رابطه حکایت از آن دارد که هویت اصلی وی (سکینه، ح) است و متهم سابقه رابطه نامشروع و قوادی در پرونده خود دارد.

وی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: متهم خود را متخصص زنان و زایمان معرفی و مراجعینی که دچار مشکل نازایی بوده اند را در منزل معاینه و پس از دریافت مبالغ هنگفت از مالباختگان، پس از نمونه برداری، دارو تجویز می‌کرده و به مراجعین توصیه به مصرف مواد مخدر و مشروبات الکلی جهت جلوگیری از سقط احتمالی داده است.

دادستان سیرجان اعلام کرد:در تحقیقات به عمل آمده از سوی پلیس آگاهی وی فاقد تحصیلات دانشگاهی است.

این مقام قضایی اعلام کرد: بیش از ۳۰ نفر به عنوان شاکی به دادسرای سیرجان مراجعه کرده اند وحسب مستندات ارائه شده تاکنون مبلغی حدود ۳ میلیارد ریال از مالباختگان اخاذی شده است.

نیکورز بیان کرد:با توجه به نحوه اقدام و گستره عمل وی ظاهراً اقدامات این پزشک تقلبی فراتر از سطح شهرستان و جنبه کشوری دارد کما اینکه تاکنون مالباختگانی از استان‌های همجوار جزو شکات هستند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.