ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

تولد نوزاد چینی پس از گذشت 4 سال از مرگ پدر و مادرش

تولد نوزاد چینی پس از گذشت 4 سال از مرگ پدر و مادرشمادر و پدر نوزادی در چین چهار سال پیش از تولد او در تصادف رانندگی جان باخته بودند. مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌های او پس از گذشتن از موانع گوناگون، رویان (نطفه) فرزندان خود را در یک رحم اجاره‌ای در لائوس بار آوردند.

تیانتیان نام کودکی است که این روزها در سراسر جهان خبرساز شده است. مادر و پدر این نوزاد که شهروند چین بودند نمی‌توانستند در حالت عادی بچه‌دار شوند به همین دلیل تصمیم گرفتند که با روشلقاح مصنوعی به آروزی خود برسند. برای این منظور در سال ۲۰۱۳ بیمارستانی در شهر نانجینگ چهار رویان (نطفه) آنها را منجمد کرد. این زوج اما پیش از یافتن رحم اجاره‌ای در تصادف رانندگی کشته شدند.

پدر و مادر زوج یادشده پس از مدتی تصمیم گرفتند، از رویان‌ها برای ادامه نسلشان استفاده کنند. از آنجایی که لقاح مصنوعی در چین ممنوع است، آنها در لائوس اقدام کردند. در این کشور فقرزده اجاره رحم توسط زنان تنگدست امری رایج است.

مشکل بعدی پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها انتقال رویان‌ها به لائوس بود، زیرا هیچ شرکت هواپیمایی حاضر به حمل مخزن نیتروژن حاوی رویان‌ها در دمای منهای ۱۹۶ درجه نبود. به این ترتیب آنها از راه زمینی به لائوس رفتند.

مشکل ملیت نوزاد

مادر اجاره‌ای تیانتیان را در رحم خود بارآورد اما برای وضع حمل باید به چین می‌رفت زیرا از یک طرف انتقال نوزادان لائوسی به خارج توسط افراد بیگانه ممنوع است و از طرف دیگر اگر تیانتیان در خارج به دنیا می‌آمد، برای دریافت تابعیت چین با مشکل مواجه می‌شد.

نتیجه اینکه پسربچه در چین چشم به جهان گشود و پس از آزمایش‌های گوناگون ژنتیکی به مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌هایش سپرده شد.

یکی از دو پدربزرگ این نوزاد خبرساز گفته است که به تیانتیان زمانی واقعیت را خواهند گفت که به سن قانونی رسیده باشد. تا آن زمان به او می‌گویند که مادر و پدرش در خارج زندگی می‌کنند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.