ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

تصاویر فستیوال حیوانات خانگی در شهر لیسبون پرتغال را ببینید

تصاویر فستیوال حیوانات خانگی در شهر لیسبون پرتغال را ببینیدجشنواره حیوانات خانگی به مدت سه روز از ۱۳ تا ۱۵ بهمن (۲-۴ فوریه) در لیسبون، پایتخت پرتغال برگزار شد. در این جشنواره حیوانات خانگی متفاوتی به نمایش گذاشته شدند.

این جشنواره همچنین دارای بخش‌های متعددی برای فروش محصولات ورزشی، اسباب بازی و وسایل سرگرمی بود. علاوه بر این مکان‌هایی برای کودکان در نظر گرفته شده بود که بتوانند با حیوانات و همینطور اسباب بازی‌های گوناکون بازی کنند.

از شرکت‌کنندگان خواسته شد تا با پوشاندن لباس و آرایش حیوانات خانگی خود در این جشنواره شرکت کنند. صاحبان حیواناتی همچون سگ‌ها، گربه‌ها، پرندگان، موش‌های خانگی، خوکچه‌های هندی، خزندگان، اسب‌ها، ماهی‌ها و سایر آبزیان در این جشنواره شرکت کردند.

تصاویر فستیوال حیوانات خانگی در شهر لیسبون پرتغال را ببینیدتصاویر فستیوال حیوانات خانگی در شهر لیسبون پرتغال را ببینیدتصاویر فستیوال حیوانات خانگی در شهر لیسبون پرتغال را ببینیدتصاویر فستیوال حیوانات خانگی در شهر لیسبون پرتغال را ببینیدتصاویر فستیوال حیوانات خانگی در شهر لیسبون پرتغال را ببینیدتصاویر فستیوال حیوانات خانگی در شهر لیسبون پرتغال را ببینیدتصاویر فستیوال حیوانات خانگی در شهر لیسبون پرتغال را ببینیدتصاویر فستیوال حیوانات خانگی در شهر لیسبون پرتغال را ببینیدتصاویر فستیوال حیوانات خانگی در شهر لیسبون پرتغال را ببینید
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.