ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

نسخه نهایی خودروی گران قیمت راف CTR یلو بیرد رونمایی شد

نسخه نهایی خودروی گران قیمت راف CTR یلو بیرد رونمایی شدتیونر افسانه‌ای محصولات پورشه یعنی راف نسخه نهایی و تولیدی CTR یلو بیرد را در نمایشگاه خودروی ژنو 2018 به نمایش گذاشته است. شاید این خودرو به عنوان یک 911 مدرن شده معمولی جلوه کند اما این CTR جدید در واقع یکی از احساس‌برانگیزترین سوپرکارهای سال بوده زیرا از شاسی مونوکوک کربن کاملاً سفارشی و سیستم تعلیق برگرفته از مسابقات بهره می‌برد.نسخه نهایی خودروی گران قیمت راف CTR یلو بیرد رونمایی شد
سوپرکار جدید راف وفاداری زیادی به بدنه 911 داشته و البته جنس آن از کربن می‌باشد. ساختار تصادف جلو و همچنین رول کیج یکپارچه از فولاد ساخته شده‌اند. استفاده وسیع از متریال سبک‌وزن باعث شده وزن این سوپرکار تنها 1200 کیلوگرم باشد.
نسخه نهایی خودروی گران قیمت راف CTR یلو بیرد رونمایی شد
نیروبخش این خودرو پیشرانه 6 سیلندر 3.6 لیتری توئین توربوی تختی است که از روان کاری خشک بهره برده و حداکثر قدرت 700 اسب بخاری آن در دور 6750 پیشرانه ایجاد می‌شود.

گشتاور 880 نیوتون متری نیز در دور 2750 به دست می‌آید. این پیشرانه‌ رعب‌آور به یک گیربکس 6 سرعته دستی جدیدی متصل شده که نیرو را درست همانند یلو بیرد افسانه‌ای به چرخ‌های عقب می‌فرستد.

واضح است که راف CTR جدید با چنین قدرت زیاد و وزن کم یک هیولای نفس‌گیر خواهد بود. راف ادعا می‌کند شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت خودروی مورد بحث زیر 3.5 ثانیه بوده و شتاب صفر تا 200 کیلومتر در ساعت آن نیز زیر 9 ثانیه می‌باشد. سقف سرعت CTR جدید 360 کیلومتر در ساعت اعلام شده است.

راف تنها 30 دستگاه از این خودرو را خواهد ساخت که بهای هرکدام از 750 هزار یورو /45,294,750,000 تومان (قیمت تبدیل شده) آغاز می‌شود.
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.