ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

زندگینامه صاحبه عربی، همسر حسن روحانی

زندگینامه صاحبه عربی، همسر حسن روحانیصاحبه عربی همچنین معروف به صاحبه روحانی متولد ۱۳۳۳ در سرخه همسر حسن روحانی رئیس‌جمهور ایران است. او در یک خانواده‌ مذهبی و سنتی به دنیا آمده و پدرش عبدالعظیم عربی راننده‌ مینی‌بوس بوده که بین سرخه و سمنان تردد می‌کرده است.

او فرزند اول خانواده است، دارای سه خواهر به نام سعید‌ه، جمیله و ربابه و چهار برادر به نام حسن‌، حسین، عباس و مسعود است.

14سالش بود که در سال 1347 با مهریه «دو دانگ منزل مسکونی پدر و مادر داما‌د، مقداری زمین‌، آب و چند مثقال طلا به عقد من که در آن موقع 20 سال داشتم، درآمد.»

این گزاره برگرفته از کتاب زندگی نامه حسن روحانی است و تنها اطلاعاتی است که می‌توان از همسر او دریافت کرد.

رئیس دولت یازدهم در کتاب خود نوشته است که مراسم ازدواجشان را در شهریور 1348 در یک فضای سنتی و مذهبی برگزار کردند.

حاصل ازدواج صاحبه و حسن که به پیشنهاد پدر روحانی و با وساطت زن‌دایی‌شان خانم روشن پیوندی صورت گرفته، پنج فرزند (سه دختر و دو پسر) بوده است.

صاحبه عربی سال 1376 داغدار پسرش محمد شد که به شکل نابهنگامی فوت کرد. همسر آقای رئیس جمهور همواره خانه دار بوده است و تا سال 92 و انتخابات ریاست جمهوری دیگری خبری از او درجایی درج نشد. زندگینامه صاحبه عربی، همسر حسن روحانی
وقتی تبدیل به همسر آقای رئیس جمهورشد

پس از آنکه روحانی سکاندار دستگاه اجرایی کشور شد، اولین بار که نام صاحبه در صدر اخبار رسانه قرار گرفت، هنگامی بود که به همراه همسران سایر دولتمردان دولت یازدهم به برج میلاد رفت و در مراسم افتتاحیه‌ بازارچه‌ خیریه‌ای شرکت کرد و در پایان بازدید از برج میلاد هم در دفتر یابود آن که به نام «صاحبه روحانی» امضا کرده بود نوشت: «امروز از برج میلاد دیدن نمودم. خیلی جالب و دیدنی بود‌، امیدوارم که موفق باشید.»
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.