ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

زندگینامه مارین لوپن نامزد جنجالی انتخابات 2017 فرانسه

زندگینامه مارین لوپن نامزد جنجالی انتخابات 2017 فرانسهمارین لوپن، نامزد راست افراطی ریاست جمهوری فرانسه، در جمع هوادارانش گفته است که در صورت پیروزی برای کنترل مهاجرت قانونی را مدتی کاملا معلق می‌کند. یکی از وعده‌های انتخاباتی خانم لوپن این است که تعداد سالانه مهاجران پذیرفته ‌شده را زیر ۱۰ هزار نفر نگه دارد.

خانم لوپن، رهبر حزب جبهه ملی، در پاریس گفت که مردم فرانسه باید میان میهن پرستی مورد نظر او و "جهانی سازی بی رحمانه" رقیبش انتخاب کنند.

ماریون انه پرینه له پن (Marion Anne Perrine Le Pen) با نام کامل ماریون آن پرین لو پن وکیل و سیاستمدار فرانسوی، متولد ۵ اوت ۱۹۶۸ در نوی-سور-سن سیاستمدار فرانسوی، و رهبر جبهه ملی فرانسه از ۱۶ ژانویه ۲۰۱۱ است. حرفه او وکالت است. او دختر جوانتر ژان-ماری لوپن و همچنین خاله ماریون مارشال-لو پن است. او از سال ۲۰۰۴ تاکنون عضو پارلمان اروپا ست. لوپن دوبار ازدواج ناموفق با فرنک شوفروی و اریک لوریو داشت که هردو به طلاق انجامید، همچنین لوپن مادر 3 فرزند می باشد و رابطه عاشقانه با فردی بنام لویی الیو دارد.

او در ۲۰۱۰، کاندید رهبری جبهه ملی فرانسه شد که در ۵ اکتبر ۱۹۷۲ توسط ژان-ماری لو پن بنیان گذاشته شد. او در کنگره جبهه ملی در تور، اندرولووار موفق شد جانشین ژان-ماری لو پن بشود. او در ۱۶ ژانویه ۲۰۱۱، با ۶۷٫۶۵٪ (۱۱٬۵۴۶ رای) به عنوان دومین رئیس جبهه ملی برگزیده شد.

او از پدر ملی‌گرای خود، بسیار دمکرات تر و انعطاف‌پذیرتر توصیف شده است؛ او می‌خواهد مهاجرت را به میزان قابل ملاحظه‌ای کاهش دهد، در حالی که پدرش می‌خواست آن را کلاً متوقف کند. به هرحال، او همچون پدرش، شدیداً مخالف ازدواج همجنسگرایان و اوتانازی است.

او در آوریل ۲۰۱۱ در فهرست تایم ۱۰۰ که هر ساله توسط مجله تایم انتشار می‌یابد در رتبه ۷۱ مین فرد تأثیر گذار سال ۲۰۱۱ میلادی قرار گرفت.

او در آوریل سال ۲۰۱۲ از سوی جبهه ملی فرانسه نامزد انتخابات ریاست جمهوری فرانسه شد و توانست با کسب ۶٬۴۲۱٬۴۲۶ رأی (معادل ۱۷٫۹۰٪ کل آرا) در رتبه سوم قرار گیرد که در تاریخ مبارزات سیاسی جبهه ملی فرانسه تا آن تاریخ بی نظیر بود.

در تلاشی دیگر در ژوئن ۲۰۱۲ از حوزه انتخابیه یازدهم پا-دو-کاله وارد کارزار انتخابات مجلس فرانسه ۲۰۱۲ شد که رقابت را با اختلاف حدود ۱۰۰ رأی واگذار کرد و نتوانست به مجلس راه یابد. البته در همین انتخابات دو نماینده از فهرست جبهه ملی فرانسه از دیگر حوزه‌های انتخاباتی به مجلس فرانسه راه یافتند.زندگینامه مارین لوپن نامزد جنجالی انتخابات 2017 فرانسه
دانشگاه پانتئون-آسا محل تحصیل لوپن در رشته کارشناسی ارشد حقوق در سال 1991
زندگینامه مارین لوپن نامزد جنجالی انتخابات 2017 فرانسه
گام‌های نخستین و صعود درون جبهه ملی (۱۹۸۶–۲۰۱۰)

مرین لو پن در ۱۹۸۶ در ۱۸ سالگی به جبهه ملی پیوست.

او در ۱۹۹۸ با انتخاب شدن در شورای نور-پا-دو-کاله اولین سمت سیاسی خود را آغاز کرد. او پایگاه پارلمانی خود را در ناحیه سابقاً معدن زغال سنگی پا-دو-کاله ایجاد کرد. او در سال ۲۰۰۰ رئیس «ژنراسیونز لو پن» انجمنی نزدیک به حزب شد که هدف آن «زدودن اهریمن نمایی از جبهه ملی» بود. او در ۱۹۹۸ به شاخه قضایی جبهه ملی پیوست و تا ۲۰۰۳ آن را رهبری می‌کرد

او در سال ۲۰۰۰ به کمیته اجرایی جبهه ملی فرانسه پیوست و در سال ۲۰۰۳ نایب رئیس جبهه ملی شد. در سال ۲۰۰۶ آقای ژان-ماری لو پن مسئولیت مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری ۲۰۰۷ خود را به او سپرد. در سال ۲۰۰۷ او یکی از دو نواب رئیس اجرایی جبهه ملی فرانسه و مسئول تربیت، ارتباطات و تبلیغات آن شد.

کارزار داخلی برای رهبری جبهه ملی (۲۰۱۰–۲۰۱۱)

نامزدی او مورد حمایت اکثریت قریب به اتفاق مقامات ارشد از جمله ژان-ماری لو پن، بنیانگذار جبهه ملی قرار گرفت.

او چهار ماه برای رهبری جبهه ملی مبارزه کرد، و در ۵۱ دپارتمان با اعضای جبهه ملی جلسه داشت تا دیدگاه‌های سیاسی خود و پروژه‌هایش برای حزب را تشریح کند. حامیان رسمی او از همه دپارتمانهای دیگر بازدید کردند.
جنجال

سخنرانی مرین لو پن در جریان جلسه‌ای در کمپین درونی حزب در لیون در ۱۰ دسامبر ۲۰۱۰، موجب بروز جنجال شد. او گفت ممنوع کردن غیرقانونی هفتگی خیابان‌های عمومی و میدان‌ها در سرتاسر فرانسه (از جمله اروندیسمان هجدهم پاریس) برای نمازهای مسلمین مانند اشغال بخش‌هایی از خاک فرانسه است. این واقعیت که او از جنگ جهانی دوم یاد کرده بود. موجب بروز ادعاهایی در رسانه‌ها و سیاست مداران شد که او قیاس جنجال‌برانگیزی با اشغال فرانسه به دست آلمانی‌ها انجام داده است.

برخی رسانه‌ها و سیاسیون اظهارات وی را به شدت مورد انتقاد قرار دادند.

گروه‌های اسلامی و اتحادیه حقوق بشر فرانسه از این گفته شکایت کردند.

امام سابق مسجد جامع پاریس گفت گرچه قیاس وی پرسش برانگیز و محکوم کردنی ست، ولی او سؤال درستی پرسیده است.

لویی الیو از اعضای کمیته اجرایی جبهه ملی، «تلاش برای دستکاری نظر توسط گروه‌های کمونیستی و آنهایی که مسبب واقعی وضعیت کنونی در فرانسه‌اند» را محکوم کرد. او در ۱۳ دسامبر ۲۰۱۳ بیانیه خود را طی کنفرانسی مطبوعاتی در مقر جبهه ملی در نانت تأیید کرد. پس از نظرات ژان فرانسوا کان در BFM TV او «دستکاری حکومتی» ناشی از الیزه با هدف اهریمنی جلوه دادن خود را در نظر عمومی محکوم کرد.

در سال۲۰۱۰ دادستان‌های شهر لیون پرونده‌ای را برای شکایت در دادگاه باز کردند که مصونیت اروپایی وی مانع از محکومیت وی در دادگاه شد. به این ترتیب دادستان ارشد شهر لیون از پارلمان اروپا درخواست رسیدگی به مصونیت اروپایی مارین لو پن کرد که در نهایت در تاریخ ۲ ژوئیه ۲۰۱۳ پارلمان اروپا حکم لغو مصونیت سیاسی وی را صادر کرد. او دلیل صدور این حکم را دگراندیش بودن خود خواند و آن را بی‌اهمیت و مسخره دانست.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.