ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

در دیدار رهبر انقلاب با حیدر عبادی، نخست وزیر عراق چه گذشت

در دیدار رهبر انقلاب با حیدر عبادی، نخست وزیر عراق چه گذشترهبر ایران در دیدار با حیدر عبادی، نخست وزیر عراق در تهران از تلاش‌های عراق برای توسعه روابطش با کشورهای همسایه حمایت کرد، اما در عین حال گفت: "باید مراقب مکر آمریکایی‌ها باشید و هرگز به آنها اعتماد نکنید".

آیت‌الله علی خامنه‌ای دولت آمریکا را متهم کرد که داعش را به وجود آورده ولی حالا که این گروه شکست خورده، خود را در مقابل آن نشان می‌دهد.

نخست وزیر عراق اخیرا در ریاض در یک نشست سه‌جانبه با وزیر امور خارجه آمریکا و مقام‌های ارشد عربستان سعودی شرکت کرد که هدف آن ترمیم روابط عراق و عربستان و تلاش برای مهار نفوذ ایران در منطقه توصیف شد.
زندگینامه آیت الله سید علی خامنه ای، رهبر انقلاب اسلامی ایران
آقای عبادی قبل از سفر به ایران در گفت‌وگو با روزنامه واشنگتن‌پست گفته بود که اجازه نخواهد داد کشورش به عرصه رقابت آمریکا، ایران و قدرت های سنی منطقه تبدیل شود.در دیدار رهبر انقلاب با حیدر عبادی، نخست وزیر عراق چه گذشت
او گفته بود که کشورش مایل است با آمریکا و ایران همکاری کند،اما هشدار داده بود: "خواهش می‌کنم دعوای خود را به عراق نیاورید. آزادید هر جای دیگری این اختلافات را حل کنید".

رهبر انقلاب در دیدار با نخست وزیر عراق همچنین از اقدامات دولت عراق برای "دفاع از یکپارچگی و تمامیت ارضی این کشور" حمایت کرد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.