ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

بازتاب جهانی انتشار عکسی از رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب

بازتاب جهانی انتشار عکسی از رهبر انقلاب در نمایشگاه کتابانتشار عکسی از رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب امسال در تهران مورد توجه رسانه‌های خارج از این کشور قرارگرفته و برخی گمانه‌زنی کرده‌اند که "شاید رهبر ایران دونالد ترامپ را به سخره" گرفته است.

در این عکس که حساب رسمی رهبر ایران در شبکه اجتماعی اینستاگرام آن را منتشر کرده، آیت الله خامنه‌ای در حالی دیده می‌شود که نسخه‌ای از ترجمه فارسی کتاب "آتش و خشم" نوشته مایکل وولف را در دست دارد.

کتابی که انتشار آن با جنجال خبری بزرگی در آمریکا و سایر نقاط جهان همراه شد و در آن نویسنده آمریکایی بارها شخصیت و مدیریت رئیس‌جمهور ایالات متحده را به نحوی توصیف کرد که بسیاری آن را "هرج و مرج در کاخ‌سفید و عدم تعادل روانی دونالد ترامپ" تعبیر کردند.

انتشار این عکس آن هم تنها سه روز پس از اعلام رسمی خروج آمریکا از توافق هسته‌ای میان ایران و قدرت‌های جهانی، موجب شده برخی مخاطبان غیرایرانی از آن به عنوان "طعنه" رهبر ایران به رئیس جمهور آمریکا یاد کنند.بازتاب جهانی انتشار عکسی از رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب
رهبر انقلاب دو روز پیش هم در واکنش به خروج آمریکا از برجام گفته بود دونالد ترامپ می‌میرد اما نظام جمهوری اسلامی باقی خواهد ماند.

آیت‌الله علی خامنه‌ای روز چهارشنبه گفته بود بیش از "۱۰ دروغ" در حرف‌های "سخیف" روز سه‌شنبه دونالد ترامپ بوده و او هم نظام و هم ملت ایران را تهدید کرده است.

رهبر ایران خطاب به رییس‌جمهور آمریکا گفته بود: "بنده از طرف ملت ایران می‌گویم؛ آقای ترامپ! شما غلط می‌کنید... دو سال و نیم است که ما در حال انجام این قرارداد هستیم و حالا این مردک می‌گوید من قبول ندارم."
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.