ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

استخدام پژوهشگر برای حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب

استخدام پژوهشگر برای حفظ و نشر آثار رهبر انقلاببنابر اطلاعیه‌‌ی «پایگاه اطلاع رسانی رهبر جمهوری اسلامی ایران»، قرار است این وب‌سایت، با برگزاری آزمون، افرادی را برای «نظریه‌پردازی در معارف انقلاب اسلامی» و «حفظ و نشر آثار آیت‌الله خامنه‌ای» گزینش و استخدام کند.

در اطلاعیه‌ای که هفدهم بهمن‌ماه در این پایگاه منتشر شده، آمده است که «مؤسسه‌ی پژوهشی - فرهنگی انقلاب اسلامی» (یا همان دفتر حفظ و نشر آثار رهبر کنونی ایران) با هدف تربیت عناصر علمی و پژوهشی در حوزه‌ی نظریه‌پردازی در مفاهیم و معارف انقلاب اسلامی، در سال ۱۳۹۷ در مراکز مشهد، قم و تهران، از میان داوطلبانی که دانشجوی دوره‌های دکتری و یا طلاب حوزه‌های علمیه (خانم‌ها و آقایان) باشند، با برگزاری آزمون، افرادی را به‌عنوان پژوهشگر گزینش می‌کند.

مدت دوره سه‌سال خواهد بود و پذیرفته‌شدگان ذیل گروه تخصصی خود فعالیت خواهند کرد. گروه‌های تخصصی در مراکز سه شهر تهران، قم و مشهد به قرار زیر اعلام شده است:استخدام پژوهشگر برای حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب
در میان شرایط لازم برای ثبت‌نام در آزمون فوق، موارد زیر ذکر شده است: تشرع، تدیّن و برخورداری از اخلاق اسلامی، آشنایی با اندیشه‌ی معرفتی، علمی و انقلابی آقایان خمینی و خامنه‌ای، دانشجوی مقطع دکترا یا طلبه‌ی سطح چهار حوزه‌های علمیه بودن، اعتقاد به اصل «ولایت مطلقه‌ی فقیه و التزام عملی به آن» و دارا بودن حداکثر سی سال سن. همچنین «متأهل بودن» برای زنان داوطلب نیز شرط لازم پذیرش محسوب شده است.

محتوای منابع آزمون کتبی، موارد زیر ذکر شده است:

۱. «تاریخ اسلام، تاریخ معاصر، مطالعات انقلاب اسلامی» در سطح محتوای کتاب همرزمان حسین. این کتاب که ازسوی دفتر حفظ نشر آثار خامنه‌ای منتشر شده، مشتمل بر ده گفتار از او پیرامون تحلیل زندگی امامان شیعه است که در سال ۱۳۵۱ شمسی ایراد شده است.

۲. «عقاید و کلام اسلامی» در سطح محتوای کتاب طرح کلی اندیشه‌ی اسلامی در قرآن. این کتاب، براساس متن پیاده‌شده‌ی سخنرانی‌های آقای خامنه‌ای در بیست‌و‌هشت جلسه در ماه رمضان سال ۱۳۵۳ (ایرادشده در مسجد امام حسن مجتبی در مشهد) تنظیم شده است.

۳. «اخلاق اسلامی» در سطح محتوای منابع مرتبط که دفتر نشر معارف نهاد نمایندگی رهبر ایران در دانشگاه‌ها -ویژه‌ی مقطع کارشناسی- منتشر کرده است

۴. «فقه و احکام اسلامی» در سطح مسائل مبتلابه در رساله‌ی عملیه‌ی مراجع تقلید

۵. اندیشه‌های آقایان خمینی وخامنه‌ای با تأکید بر سه کتاب از انتشارات «مؤسسه‌ی پژوهشی- فرهنگی انقلاب اسلامی» با عناوین شرح نامه (نامه‌ی خامنه‌ای به جوانان در اروپا و آمریکای شمالی)، منشور معارف انقلاب اسلامی (پیام دهم خرداد ۱۳۶۹ آقای خامنه‌ای به‌مناسبت نخستین سالگرد درگذشت آیت‌الله خمینی) و معارف انقلاب (گزیده‌ای ‌از دیدگاه‌های خامنه‌ای در موضوع انقلاب اسلامي كه در طول بيش‌از ۲۰ سال گذشته در ديدارها، سخنرانی‌ها و خطبه‌‌های نماز‌جمعه‌ی او بيان شده است)

۶. دروس تخصصی مربوط به هر گروه

۷. زبان انگلیسی (در سطح زبان کارشناسی ارشد)

۸. زبان عربی (در سطح آشنایی با قرآن و کتاب حدیث اصول کافی)

براساس اطلاعیه‌ی پایگاه اطلاع رسانی رهبر ایران، پژوهشگران پس از پیشرفت ۵۰ درصدی طرح پژوهشی و شرکت فعال در برنامه‌های دوره، کمک‌هزینه نیز دریافت خواهند کرد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.