ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

مرگ خواهر و داماد وزیر راه در یک روز!

مرگ خواهر و داماد وزیر راه در یک روز!در جمعه ۸ اردیبهشت همشیره عباس آخوندی و همسرش دار فانی را وداع گفتند.

همشيره عباس آخوندي به فاصله چند ساعت از درگذشت همسرش دار فاني را وداع گفت.

در همين رابطه عباس اخوندي وزير راه و شهرسازي در يادداشتي در كانال تلگرامي خود در رابطه با درگذشت حاج سيد مرتضي اميري تهراني زاده همسر همشيره خود و حاجيه خانم آخوندي نوشت:

«بنام خدای حی و توانا

امروز روز تلخ و سختی بود. صبح زود به آقای انصاری زنگ زدم تا برنامه روزانه‌ام را هماهنگ کنم. دیدم که می‌خواهد چیزی بگوید ولی پرهیز می‌کند. آرام به من گفت که شوهر همشیره‌ام را شب گذشته از دست داده‌ام. مرد پارسایی بود. او که از خانواده‌ای اصیل از درکه‌ی تهران بود، عمری را زحمت کشیده و با کار و تلاش زندگی را گذرانده‌بود. لیکن، سوگ ما به همین‌جا ختم نمی‌شد. با برادرم تماس گرفتم تا اوضاع را جویا شوم که خبر شدم، خواهرم را نیز از دست داده‌ام. او نیز بلا فاصله پس از رخت برکشیدن شوهرش، تاب نمی‌آورد و قالب تهی می‌کند. روحشان شاد. از دوستان می‌خواهم که برای غفران آنان و همه رفتگان فاتحه‌ای بخوانند و دعا کنند.

هر کو شراب فرقت روزی چشیده باشدداند که سخت باشد قطع امیدواران.»

گفتني است همشيره عباس آخوندي نوه مرحوم علامه اميني بوده است ومراسم تشييع ساعت ٩:٣٠ از محل سالن عروج بهشت زهرا به سمت قطعه ١١٠ برگزار می شود .به همین مناسبت مجلس ختمی در روز یکشنبه مورخ ۱۰/۲/۱۳۹۶ از ساعت ۲ الی ۳/۵ بعد از ظهر در مسجد حجت ابن الحسن العسکری به نشانی:خیابان سهروردی شمالی، پایین تر از میدان پالیزی منعقد است.

خبرآنلاين اين ضايعه دردناك را به عباس آخوندي و بازماندگان تسليت مي گويد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.