ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

ماجرای مردی که 7 ماه به همراه گربه‌اش در اقیانوس سرگردان بود

ماجرای مردی که 7 ماه به همراه گربه‌اش در اقیانوس سرگردان بودگارد ساحلی فرانسه یک دریانورد لهستانی را نجات داد که می‌گفت به همراه گربه‌اش هفت ماه در اقیانوس هند سرگردان بود. به گزارش فرانس‌پرس، گارد ساحلی فرانسه می‌کوشد مسیری که این مرد 54 ساله لهستانی طی کرده را مشخص کند. او گفته که ماه می 2017 از سواحل موزامبیک به قصد رسیدن به آفریقای جنوبی سفر خود را آغاز کرد.ماجرای مردی که 7 ماه به همراه گربه‌اش در اقیانوس سرگردان بود
خبرگزاری آفریقای جنوبی نیز اعلام کرد که تمامی ابزارهای موجود در قایق این مرد از بین رفته و او به این دلیل امکان تماس و درخواست کمک را از دست داد.
ماجرای مردی که 7 ماه به همراه گربه‌اش در اقیانوس سرگردان بود
این مرد لهستانی برای سفر از موزامبیک به آفریقای جنوبی می‌بایست بیش از 2 هزار کیلومتر را در کانال موزامبیک می‌پیمود. این مسیر دارای جریان‌های بسیار قوی است که تحمل آنها برای قایق حامل این مرد ناممکن بود.

به جای رسیدن به آفریقای جنوبی او از جزیره رئونیون سر در آورد و روز یکشنبه 24 دسامبر 2017 نجات پیدا کرد. رئونیون جزیره‌ای در جنوب غربی اقیانوس هند و یکی از ناحیه‌های فرای دریاهای فرانسه است و نزدیکترین خشکی به این جزیره کشور موریس است که در 170 کیلومتری آن قرار دارد.

مرد لهستانی گفت که در این مدت به همراه گربه‌اش روزی نصف پاکت سوپ چینی و هر آنچه از دریا صید می‌کرده، می‌خورده است.
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.