ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

دولت استرالیا شایعه خودکشی خلبان پرواز MH 370 را رد کرد

دولت استرالیا شایعه خودکشی خلبان پرواز MH 370 را رد کردمحققان استرالیایی این ادعا که هواپیمای مفقود شده خطوط هوایی مالزی در سال ۲۰۱۴ را خلبان آن عمدا ساقط کرده بود رد کرده اند. سازمان ایمنی ترابری هوایی استرالیا هرگونه فرضیه ای درباره ساقط شدن عمدی هواپیما را رد کرد و تاکید کرد که خلبان در لحظات پایانی حادثه بی هوش بوده است.
راز سقوط پرواز MH370 / احتمال خودکشی خلبان بوئینگ 777 مالزی قوت گرفت
پرواز شماره ام اچ ۳۷۰ روز ۸ مارس ۲۰۱۴ با ۲۳۹ مسافر از پکن به کوالالامپور می رفت که از صفحه رادارها ناپدید شد. جستجوی رسمی برای یافتن بقایای هواپیما با شرکت استرالیا، مالزی و چین در ماه ژانویه ۲۰۱۷ پس از ۱۰۴۶ روز متوقف شد.

محققان سازمان ایمنی ترابری هوایی استرالیا (ای تی اس بی) گفته اند که هواپیما هنگام سقوط در اقیانوس هند جنوبی تحت کنترل نبود. اما لری ونس محقق سابق سوانح هوایی در کانادا اخیرا در کتابی این نظریه را احیا کرده است که خلبان در زمان سقوط کنترل کامل هواپیما را در دست داشت.

او در کتابش گفته است که تحقیقات "ای اتی اس بی" ایراد دارد و نتیجه گیری اش در مورد لحظات پایانی پرواز غلط است.

او در برنامه "۶۰ دقیقه" شبکه ۹ تلویزیون استرالیا گفت: "او قصد کشتن خود را کرده بود؛ متاسفانه درحال کشتن کلیه سرنشینان دیگر هواپیما را هم بود و این کار را عمدا کرد."

با این حال پیتر فولی مدیر تحقیقات "ای تی اسی بی" روز سه شنبه از یافته های سازمانش دفاع کرد.

او در جریان یک جلسه پارلمان در کانبرا گفت: "ما داده های زیادی داریم که نشان می دهد اگر هواپیما در لحظات پایانی تحت کنترل بوده، این کنترل خیلی ماهرانه نبوده است."

پرواز ام اچ ۳۷۰ چند ساعت پس از شروع پرواز ناپدید شد که یکی از بزرگترین عملیات های جستجو در تاریخ هوانوردی را به دنبال داشت.

هرچند هنوز در زیر آب اثری از هواپیما کشف نشده اما قطعات کوچکی از آن در جزایر اقیانوس هند و آفریقا به ساحل افتاده است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.