ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

بازداشت مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان رضوی

بازداشت مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان رضویمحمدباقر قاسم زاده، مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان رضوی بازداشت شده است. اتهام آقای قاسم‌زاده "معاونت در توقیف غیرقانونی مسافران" در سه پرواز از فرودگاه هاشمی‌نژاد مشهد است.بازداشت مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان رضوی
بهمن ماه امسال برف شدید بسیاری از پروازها را در فروگاه‌های ایران لغو کرد. در مشهد مسافران سه هواپیما متعلق به سه شرکت آتا، ماهان و معراج چند ساعت در هواپیما گرفتار بودند. این هواپیماها به دلیل شرایط جوی اجازه پرواز نداشتند.

به گفته بازپرس پرونده برای مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی پس از سه ساعت بازجویی قرار کفالت صادر شده و او به زندان فرستاده شده است.

آقای قاسم‌زاده چند روز پیش از عملکرد خود در مدیریت مشکلات ناشی از برف سنگین دفاع کرد و گفت: "باید وظیفه مدیریت فرودگاه از شرکت‌‌های مسافربری هوایی تفکیک شود. شرکت‌های‌ هواپیمایی از زمانی که بلیت می‌فروشند نسبت به مسافر متعهد هستند. فرودگاه نیز به عنوان متولی صنعت در ارائه خدمات مطلوب زیرساختی و خدماتی باید وظیفه خود را انجام دهد."

"مدیریت فرودگاه مشهد با وجود آنکه مسئولیتی در این حوزه ندارد، به جای شرکت‌های هواپیمایی شش پرواز را هماهنگ کرد و هزار مسافر را به مقاصد خود اعزام نمود."

پیش از این مدیران دو شرکت هواپیمایی آتا و معراج نیز برای گرفتار شدن چند ساعته مسافران در هواپیما به دادگاه احضار شده‌اند.

خلبان بویینگ ۷۴۷ شرکت ماهان نیز هفته گذشته بازداشت شد. بنا به گزارش‌ها حدود ۵۰۰ مسافر این پرواز تا ۱۲ ساعت در هواپیما محبوس بودند.

به گزارش میزان، خلبان پرواز اتهام "توقیف غیرقانونی مسافران" را رد کرده و گفته بود مسافران می‌توانستند هر وقت که می‌خواستند هواپیما را ترک کنند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.