ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

رئیس جمهور فلیپین با بوسیدن لب یک زن جنجال به پا کرد!

رئیس جمهور فلیپین با بوسیدن لب یک زن جنجال به پا کرد!رودریگو دوترته، رئیس جمهوری فلیپین، به خاطر بوسیدن لب یک کارگر فلیپینی در جریان یک برنامه زنده مورد انتقاد و نکوهش قرار گرفته است.

آقای دوترته که در میان گروهی از کارگران فلیپینی در سئول، پایتخت کره جنوبی، سخنرانی می‌کرد، این زن را روی صحنه دعوت کرد و سپس او را متقاعد به بوسیدن کرد.

جمعیت حاضر که اکثریت‌شان فلیپینی بودند، به خاطر این رویداد به نشانه استقبال از آن هورا کشیدند.

این صحنه اما از سوی گروه "گابریلا" که در راستای حقوق زن در فلیپین فعالیت می‌کند، "نمایشی منزجر کننده از سوی یک رئیس‌جمهور زن‌ستیز" خوانده شده است. این نهاد این رویداد را محکوم کرده است.

این رویداد بحث‌برانگیز اخیر زمانی رخ داد که از دو زن در جمعیت حاضر دعوت شد تا در روی صحنه بیایند و نسخه‌ای از کتابی را به طور رایگان دریافت کنند. این زنان که در کنار رئیس‌جمهوری ایستاده بودند، هیجان‌زده به نظر می‌رسیدند.

آقای دوترته اولی را در آغوش گرفت و گونه‌اش را بوسید و سپس به زن دوم اشاره کرد که لبانش را ببوسد.

پس از اشارات مکرر از سوی رئیس‌جمهوری و ابراز تردید دنباله‌دار که با خندیدن عصبی آن زن همراه بود، آقای دوترته سرانجام جلوتر رفت و بوسه‌ای از لب این زن گرفت.

در حالی که زن جوان می‌خندید و جمعیت حاضر هم هورا می‌کشید، واکنشهای بعدی در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی بیشتر انتقادی بودی.

آقای دوترته پیش از این هم به خاطر ابرازنظرهایش که زن‌ستیزانه خوانده شده است، باعث خشم گروه‌هایی شده بود.

در آوریل سال ۲۰۱۶ در جریان یک سخنرانی در کارزار انتخاباتی، او درباره یک زن مبلغ استرالیایی که در سال ۱۹۸۹ در شهر داوائو مورد قتل و تجاوز جنسی قرار گرفته بود، حرف زد. او در آن زمان شهردار داوائو بود. آقای دوترته گفت از این که این زن مورد تجاوز قرار گرفته، ناراحت است اما "او خیلی زیبا بود و شهردار باید اولین نفر در این کار می‌بود، حیف شد". دفتر او بعدا به خاطر این اظهار نظر او عذرخواهی کرد.

در اوایل سال جاری آقای دوترته به سربازان فلیپینی گفت که آنها باید به آلت تناسلی (واژن) زنان شورشی کمونیست شلیک کنند.

این سخنان آقای دوترته هم واکنش‌ها و انتقادات شدیدی در شبکه‌های اجتماعی به همراه داشت.
منبع : BBC
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.