ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

مشخصات فنی و تصاویر پژو 407 + معایب و آلبوم عکس

مشخصات فنی و تصاویر پژو 407 + معایب و آلبوم عکسپژو ۴۰۷ یک خودرو در کلاس خانوادگی بزرگ است که توسط تولیدکننده خودرو فرانسوی پژو با دو نوع گیربکس دنده‌ای و اتوماتیک بین سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۰ تولید می‌شد.

گیربکس دنده‌ای ۴۰۷ سرعتی معادل ۲۱۳ کیلومتر در ساعت داشته که در عرض ۱۰/۹ثانیه به شتاب صفر تا صد می‌رسد. اما گیربکس اتوماتیک دارای سرعتی برابر ۲۰۷ کیلومتر در ساعت است و می‌تواند در عرض ۱۰ ثانیه به شتاب صد کیلومتر برسید. هر دو استاندارد یورو ۴ دارند، این در حالی است که مصرف سوخت ترکیبی اتوماتیک در هر صد کیلومتر ۱۲ لیتر و معمولی ۱۱ لیتر است.

قدرت هر دو ۱۴۰ اسب بخار است. همچنین هر دو مدل از موتوری ۲۰۰۰سی‌سی برخوردار می‌باشد.

سیستم تعلیق
نوع خاصی از سیستم تعلیق دوجناقی در چرخهای جلوی این خودرو بکار رفته است. برخی خودروهای با اندازه متوسط به بالا مانند هوندا آکورد (از ۲۰۱۳ به بعد مک فرسون)، مزدا ۶ و بسیاری از انواع ماشین‌های مسابقه دارای این سیستم تعلیق در چرخ‌های جلو هستند. این نکته سیستم تعلیق چرخهای جلو این خودرو را از بسیاری خودروهای هم رده خود جدا می‌سازد.

شبکه مالتی پلکس
سیستم برق و شبکه مالتی پلکس پژو ۴۰۷ شباهت بسیار زیادی با پژو ۲۰۶ دارد.

BSI مدیریت انتقال برق به سایر قسمتها را برعهده دارد. BSI این خودرو اصطلاحاً مدل CROSS RANGE نامیده می‌شود؛ یعنی در هنگام کار با دستگاه عیب یاب بر روی این خودرو در منو انتخاب نوع BSI حتماً باید نوع CROSS RANGE انتخاب گردد.

شبکه مالتی پلکس این خودرو از سه شبکه تشکیل شده است که توسط BSI با یکدیگر در ارتباط می‌باشند.

شبکه این خودرو FULL CAN می‌باشد، یعنی از شبکه VAN در این خودرو استفاده نگردیده است.

به سیم‌های این شبکه برق در این خودرو CAN-H و CAN-L گفته می‌شود. این سیمها همان DATA و DATA BAR در شبکه مالتی پلکس پژو ۲۰۶ می‌باشند.

ایمنی
پژو ۴۰۷ دو مرتبه در سال‌های ۲۰۰۴ و ۲۰۰۵ توسط مؤسسه یورو ان‌سی‌ای‌پی مورد تست تصادفات قرار گرفت. درسال ۲۰۰۴ نسخه سدان آن توانست ۵ ستاره از ۵ ستاره ایمنی برای سرنشینان، ۴ ستاره از ۵ ستاره برای کودکان و ۲ ستاره از ۴ ستاره را در بخش عابرین پیاده کسب کند. همچنین در تست سال ۲۰۰۵ که بر روی پژو ۴۰۷ کوپه انجام شد، این خودرو توانست امتیازات کسب شده توسط نسخه سدان را تکرار کند.

مشخصات، معایب و مزایای پژو 407 مدل 2009

تصاویر پژو 407
compare مقایسه پژو 407 مدل 2009 با دیگر محصولات

مشخصات پژو 407 مدل 2009

سال طراحی خودرو : 2004
حجم موتور : 2000سی سی
گیربکس : 5 دنده دستی
سیلندر : 4
حداکثر قدرت : 143 اسب بخار در 6000
حداکثر گشتاور : 200 نیوتن متر در 4000
سوپاپ : 16
شتاب 0 تا 100 : 9.1
حداکثر سرعت : 213
وزن : 1415کیلوگرم
ارزش خرید دارد؟
امتیاز طراحی محصول : بررسی طراحی محصول با توجه به نظرات خریداران
3.0
امتیاز کیفیت محصول : بررسی کیفیت ساخت این محصول با توجه به نظرات خریداران
3.0
ارزش خرید محصول : امتیاز محصول نسبت به قیمت و امکاناتی که دارد
3.0
امتیاز نهایی این محصول : با بررسی طراحی، کیفیت و ارزش خرید محصول
3.0
بررسی نهایی
متوسط
بررسی سیستم ما در مورد این محصول تا به امروز این محصول را جزو محصولات متوسط ارزیابی کرده است.
ادامه ...

ظاهر:
چهره اتومبیل در ظاهر و با نگاه کلی بدون عیب و نقص اساسی به نظر می رسد شاید در جزئیاتی بتوان موارد غیرعادی دید ولی این غیرهادی بودن بعد از چند لحظه در ذهن بیننده به نوآوری تبدیل میشود ، فراموش نکنیم که تمام محصولات پژو در بدو معرفی غیرعادی شمرده میشدند ولی به سرعت جای خود را در دل مردم باز کرده و در کشور خودمان نیز طرفداران بسیار زیادی از لحاظ زیبایی بدنه پیدا کردند. چراغ های کشیده جلو شخصیت خاصی به 407 داده و اصالت در طراحی را به دلیل شباهت به تمام محصولات دیگر پژو میرساند، ستون جلو دارای شیب بسیار زیادی بوده و شیشه جلو بسیار بزرگ است که دید فوق العاده به راننده داده ولی محل قرارگیری ستون کمی غیر عادی است. در عقب اتومبیل با ستونی بسیار کم ارتفاع ولی پهن مواجه هستیم که به صورتی جالب از دید سرنشینان عقب و حتی راننده نکاسته است.
ابعاد کلی اتومبیل عبارت است از: 469 سانتی متر طول، 181 سانتی متر عرض و 144 سانتی متر ارتفاع. اندازه اتومبیل کوچکتر از اندازه ای است که به نظر میرسد.
آلبوم عکس
PEUGEOT 407 :
تصاویر پژو 407 #6
تصاویر پژو 407 #5
تصویری از موتور پژو 407 #3
تصاویر پژو 407 #2
تصاویر پژو 407
ادامه
فرمان پذیری و سواری:

در این قسمت میرسیم به برتری 407 نسبت به رقبای کره ای و ژاپنی. هندلینگ و سواری 407 به دلایلی که عرض خواهیم کرد فوق العاده است. راننده در سرعت های بسیار بالا نیز کنترل کامل بر خودرو دارد و بعد از چند دقیقه رانندگی هر راننده ای جرأت انجام مانورهای سنگین را پیدا میکند. سیستم ESP عالی اتومبیل نیز تا حدی منطقی اجازه کارهای خطرناک را به اتومبیل میدهد ولی به محض جدی شدن خطر در چند ثانیه این سیستم با کنترل مجزای ترمزها اتومبیل را به مسیر بازمیگرداند. ترمزهای ABS اتومبیل دارای سیستم توزیع هوشمند نیروی ترمز و نیروی کمکی اضطراری ترمز نیز هستند. تمامی سیستم ترمز با جدیدترین نسخه کنترلر بوش آلمان مدیریت میشود. خوشبختانه خبرنگاران آزادی کامل در نحوه رانندگی داشتند. همین مسأله باعث شد تا بتوانیم قابلیت های حرکتی اتومبیل را حتی در سرعت 190 و 200 کیلومتر در ساعت بیازماییم. در طی مسیر شخصأ چند بار به دلیل عدم شناخت جاده کنترل اتومبیل را از دست دادم که سیستم تعلیق عالی و ESP خطاهای من را اصلاح کردند.مشخصات فنی و تصاویر پژو 407 + معیاب و آلبوم عکس
تنها ایراد اتومبیل در بدنه را میتوان طرح بزرگ جلو دانست که در پارکینگ های کوچک کمی مشکل ساز خواهد بود. در رانندگی روزمره نیز به علت فاصله زیاد جلوی اتومبیل با چرخ های جلو و محل قرارگیری راننده ، نمیتوان به درستی محل جلوی اتومبیل را درک کرد. مدیریت پژو این امر را به علت طراحی ضرب گیر های متعدد در جلوی شاسی و ایجاد فضای جاذب انرژی در جلو دانسته و آنرا با بهبود آیرودینامیک و ایمنی توجیح کرده اند. این مدل دارای ضریب پسا 0.29 است که رقم بسیار خوبی محسوب میشود. برای کنترل قسمت جلوی اتومبیل از سنسورهای پارک به صورت استاندارد استفاده شده است.

Peugeot 407
تصویری از نسخه Peugeot 407 SW Facelift

نظرات کاربران در مورد این خودرو:

#1

نمیدونم واردکنندگان 407 چه فکری کردند که برای واردات این خودرو موتور 2000سی سی انتخاب کردند
این خودرو تو محدوده قیمتی
غولهایی مثل آزرا اوپیروس کمری و … قرار میگیره و به هیچ وجه نمیتونه رقابت کنه
برند اروپایی پژو خوشنام هست ولی دیگه به پای تویوتا که بزرگترین خودروساز جهانه نمیرسه
تویوتا کمری 2400 سی سی قویتر از 407 هستش
آزرا و اوپیروس هم که شش سیلندرند و معدن آپشن
موتور 407 همون موتور زانتیاست تازه وزن زانتیا کمتره
این یعنی 407 ازنظر شتاب و سرعت با پرشیاو سمند هم سطحه
اگه موتور 2500 سی سی رو انتخاب میکردند بهتر بود

#2

من یه دونه مدل ٢٠٠٩ اتومات داشتم،ماشین خوبیه،اما خیلی خیلی خیلی ضعیفه،فروختم یه ماکسیما گرفتم،خدا وکیلی سگ ماکسیما می ارزه به این ماشین،حالا چرا؟؟؟
من از سال ٨٩ تا حالا،6 تا ماشین عوض کردم،کارم خرید و فروش ماشینه،تجربه رانندگی با خیلی ماشینارو دارم،پژو ۴٠٧ ماشین خوبیه،اما از لحاظ شتاب و سرعت قدرت مانور در حد سمنده،اما از لحاظ کیفیت ساخت و آپشن ماشین خوبیه،ولی ماکسیما با پیشرانه ای که داره،هم از لحاظ قدرت(217اسب بخار) و هم از لحاظ شتاب(٧/٨ ثانیه) و هم سرعت خیلی خیلی سر تر از این ماشینه،کیفیت ساختشم عالیه،بی نقصه،تازه تو قیمتهای معقولانه تری هم نسبت به ۴٠٧ معامله میشه
روی صحبتم با دوستایی که میگن ماشین فقط اروپایی،باید بهتون بگم که ماشیت های روز شرکت پژو حتی قابل قیاس با ماشین های دهه ٧٠ ژاپن هم نیست،تویوتا،نیسان،هندا،سوزوکی،اینفینیتی،سوبارو،بهترین ماشین هایی هستند که وارد میشن،و خیلی مقرون به صرفه تر از لحاظ خدمات و تامین قطعات و بازار فروش،نسبت به خودرو های اروپایی هستند،خرید خودروی اروپایی خوب،مثل بنز و بی ام و و…لازمه ی هزینه کردن بیشتر ١۵٠ میلیون برای یه مدل ٢٠٠۶ عه

#3

خدا وکیلی هم ماشین زیبایه هم خوب دوستانی که میگن از نظر شتاب و سرعت مث سمند میمونه من یه فیلم دارم 240 تا باهاش رفتم خودم قبلا پارس elx داشتم اونم ماشین خوبی بود اما اصلا از هیچ نظری با 407 قابل مقایسه نیست بعدشم شرکت پژو کی ماشین بدی طراحی کرده که 407 دومیش باشه از نظره من فقط و فقط پژو مخصوصا 407.

#4

من از سال 2004 از فرانسه پژو 407 رو می شناسم در فرانسه از 2004 تولید شد تا 2009 و تعداد تولید بالایی نسبت به دیگر مدلهای پژو داشت سریعا جای خودش را در بازار فرانسه و اروپا گرفت ولی به خاطر ظاهر خشمگین جلو و با آمدن مدلهای دیگر پژو اهمیت خودش را در بازار از دست داد تا اینکه ایران در سال 2009 آن را وارد کرد
تمام 407 های موجود در ایران وارداتی هستند و دست ایران خودرو بهشون نخورده است.
از سال 2010 که به ایران برگشتم یکی از اینا خریدم و تاکنون دستم هست
از لحاظ موتور فرانسوی ها موتوری را به ایران تحویل دادند که در فرانسه خواهان نداشت و 407 های فرانسه همه با موتور حجم 1.6 لیتر بنزینی یا گازوئیلی بودند ولی انواع وارداتی به ایران حجم موتور 2 لیتر دارند و پر مصرف هستند حدود 10 لیتر در 100 کیلومتر شهری.
از لحاظ هندلینگ خصوصا در جاده های پر پیچ و خم و گردنه ها ماشینی به پای آن نمی رسد و هرگز شیب عرضی جاده را احساس نمی کنید و ماشین حتی در سرعت بالا در پیچ ها از دستتان خارج نمی شود و لذت رانندگی آن خصوصا در این جاده های پر پیچ و خم است.
در اتوبان بی سر و صدا تا 200 کیلومتر در ساعت می رود و بدنه سبکی دارد از آلیاژ پلاستیک و فشاری به موتور در این سرعت وارد نمی شود اما امان از دست دوربینهای پلیس
قطعات آن اصل فرانسه و بسیار با کیفیت است و در 6 سال گذشته به غیر از بنزین و تعویض فیلتر و روغن کار دیگری برام نداشته
لطفا کسانی که سوار تکنولوژی های فرانسه و آلمان نشده اند آنها را با تکنولوژی شرق آسیا مقایسه نکنند.
ای کاش ایران خودرو به فکر خط تولید پژو 607 که یک مدل بسیار موفق پژو از 2000 تا 2012 بود باشد من در فرانسه از این مدل داشتم و تاکنون در ایران ماشینی با کیفیت مثل ان سوار نشدم
قطعات

#5

سلام. من تازه دو هفته هست این ماشینو خریدم. 46 سالمه . اهل شتاب اولیه برای خودرو نیستم. هر کسی دنبال اینکه با دنده یک ماشین از جاش بکنه و به اصطلاح شتاب داشته باشه یا دیوانه هست یا روانی. اونمتو مملکت ما . سرعت هم بخوای ک زده رو کیلومترش 250 شما اگه تونستی باهاش با این دوربینا 125 بری یا تو ترافیک تهران و کرج تکاف کنی برو پروشه بخر. برادر من با نهایت 75 میلیون داری یه ماشینی میخری شبیه موشک. ماشین ما 8 سال پیش انگار دیروز از کمپانی بیرون اومده. یه ذره صدا تو کابین نمیاد. همکارم فلوئنس خریده توش نشستیم اومدم تا پارکینگ پیش ماشینم ببینتش تو راه از جلو داشبرد و تمیزی فلوئنس لذت بردم رسیدیم دم ماشینم در ماشینمو باز کردم هردومون کف کردیم. خود دوستم اعتراف کرد ماشین پژو من یه سر و گردن از فلوءنس بالاتره. در صورتیکه تکنولوژه 8 سال پیشه. همه چیز داره الا پخش تصویری . ک اونم 5 میلیون بده تا تی وی ایران ببینی. هه. خلاصه این ماشین محشره. بدیش اینه ک لوازم بخوای باید بری تهران. البته تو کرج هم من تونستم مصرفیاشو گیر بیارم. خدارو شکر خرابم نشده و انشالله نمیشه ک سراغ قطعه برم. الانم ک از تحریم درومدیم مدلای جدید پژو داره میاد اونوقتکه این 407 جای خودشو پیدا میکنه. باید سوار شی تا بفهمی . تویوتا کمری ک در مقایسه با اینه 2007 به تمیزیه ماشین من 90 میلیون قیمتشه. من خریدم 70 میلیون. با بیست میلیون اضافه میرم یه پراید صفر میگیرم کمکی این نازنین. بشینین پشتش تا بفهمین ماشین یعنی چی
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.