ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

مشخصات فنی، امکانات و تجهیزات رفاهی پژو 2008 + معایب و مزایا و قیمت روز

مشخصات فنی، امکانات و تجهیزات رفاهی پژو 2008 + معایب و مزایا و قیمت روزپژو 2008 به عنوان اولین محصول مونتاژ شده در شرکت سرمایه‌گذاری مشترک ایران‌خودرو و پژو یا همان شرکت ایکاپ است. این خودرو به‌عنوان اولین کراس اوور شرکت پژو در ایران شناخته خواهد شد. پژو ۲۰۰۸ را می‌توان اولین محصول مونتاژ داخلی بعد از برجام دانست که حاصل قرارداد ایران‌خودرو و پژو است.

شرکت ایکاپ به تولید و مونتاژ خودروهای تولید مشترک ایران خودرو و پژو در ایران خواهد پرداخت. بر اساس توافق انجام‌شده و شرایطی که وزارت صنعت معدن و تجارت اعلام کرده است، خودروهایی در این کارخانه تولید می‌شوند که کمتر از ۳ سال از طراحی و تولید آن‌ها در بازار روز جهان گذشته باشد.

ایکاپ در فاز اول به تولید و داخلی سازی سه خودروی پژو 2008، پژو 301 و پژو 208 می‌پردازد تا در عرض سه سال این خودرو به ۸۰ درصد ساخت ایران برسد. در کنار این سه خودرو مونتاژ پژو ۵۰۸ در ایران قطعی شده است و احتمالا خودروی پژو ۵۰۰۸ در ایران مونتاژ شود.

پژو 2008تصویری از نسخه اولیه یا پژو ۲۰۰۸ فاز یک

پژو ۲۰۰۸ یک خودروی کراس اوور کوچک تولیدشده توسط شرکت پژو فرانسه است که برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ در نمایشگاه خودرو ژنو از آن رونمایی شد. بنابر تصمیم پژو مبنی بر عدم تولید 208 SW، این خودرو به عنوان جایگزین خودروی پژو 207 SW معرفی شد. این خودرو با کد A94 و برروی پلت فرم PF1 طراحی و توسعه یافته است و دارای قطعات الکترونیکی مشترک با پژو ۲۰۸ می باشد و با گیربکس‌های ۵ و ۶ دنده دستی و ۴ تا ۶ دنده اتوماتیک عرضه می‌شود.
آلبوم عکس
PEUGEOT 2008 :
مشخصات فنی پژو 2008 مدل 2017 ایران خودرو
نمای درون کابین پژو 2008 ایران خودرو
تصاویر جدید پژو 2008 مدل 2017
نمای درون کابین پژو 2008 جدید مدل 2017
NEW PEUGEOT 2008 SUV #4
NEW PEUGEOT 2008 SUV #3
ادامه
از مارس ۲۰۱۳ تا مارس ۲۰۱۶، پژو ۲۰۰۸ بدون تغییر برجسته ظاهری به بازار عرضه شده است. اما در نمایشگاه ژنو سال گذشته، شرکت پژو از فیس‌لیفت ۲۰۰۸ با عنوان مدل ۲۰۱۷ رونمایی کرد که هم فیس‌لیفت (تغییر طراحی ظاهری) پیدا کرد و هم در انواع پیشرانه با تغییر روبه‌رو شد. پژو ۲۰۰۸ مدل ۲۰۱۷ همچون پژو ۲۰۸ از پیشرانه پربازده و کم‌مصرف سری PureTech استفاده می‌کند. پیشرانه‌ی مذکور با حجم ۱۲۰۰ سی‌سی و توان ۱۳۰ اسب بخار، جایزه بهترین پیشرانه‌ی سال ۲۰۱۶ را در دسته‌ی نمونه‌های ۱۰۰۰ تا ۱۴۰۰ سی‌سی کسب کرد. با این حال ایران خودرو تصمیم گرفته است ۲۰۰۸ را با پیشرانه‌ی ۱.۶ لیتری توربوشارژ شده در ایران عرضه کند که توان بسیار خوب ۱۶۵ اسب بخار با خود به همراه دارد.

قیمت این شاسی‌بلند هنوز به‌صورت دقیق اعلام نشده است ولی در کمال تعجب پیش فروش آن با استقبال شدیدی روبرو شد در حالی که خریداران نمی دانند قیمت این خودرو چقدر است! اما بنا بر مصاحبه‌ی قدیمی مدیرعامل ایران خودرو، با قیمت ۷۷ میلیون تومان به بازار ارائه خواهد شد. با این حال در نمایشگاه خودرو تهران، مسئولین غرفه‌ی ایران خودرو از قیمت حدودی ۸۰ الی ۱۰۰ میلیونی این خودرو خبر دادند. چندی پیش نیز مدیرعامل ایران خودرو از قیمت نهایی ۹۰ الی ۱۰۰ میلیون تومانی پژو ۲۰۰۸ خبر داد.

مشخصات فنی پژو 2008

پژو ۲۰۰۸ مدل ۲۰۱۷ در ۸ نسخه‌ مختلف تولید می‌شود که به دو دسته‌ی بنزینی و دیزلی تقسیم می‌شوند. ۳ نسخه از پژو ۲۰۰۸ دیزلی و ۵ نسخه‌ی دیگر بنزینی هستند. نسخه‌های دیزلی پژو ۲۰۰۸ توان خروجی ۷۵ تا ۱۲۰ اسب بخار دارند؛ اما انواع بنزینی پژو ۲۰۰۸ همگی از پیشرانه‌های PureTech با حجم ۱۲۰۰ سی‌سی بهره می‌برند. با این حال طبق گفته‌ی مسئولین ایران خودرو، این کراس‌اوور با پیشرانه‌ی ۱.۶ لیتری مشابه با نمونه‌ی به‌کاررفته در پژو ۵۰۸ به بازار عرضه می‌شود.

مشخصات، معایب و مزایای پژو 2008 صفر

Peugeot 2008 exterior #1
compare مقایسه پژو 2008 صفر با دیگر محصولات

مشخصات پژو 2008 صفر

سال طراحی خودرو : 1.6 لیتری / THP با توربو شارژ و پاشش مستقیم
کلاس خودرو : 2016
حجم موتور : 163 اسب بخار در 6000سی سی
موقعیت موتور : 240 نیوتن متر در 1400
گیربکس : 16
سیلندر : EAT6 اتوماتیک
ارتفاع : 1280ميلي‌متر
حداکثر قدرت : 4159X1739X1556
حداکثر گشتاور : 2538
سوپاپ : 9.8
دیفرانسیل : 4.9
شتاب 0 تا 100 : 6.7
حداکثر سرعت : 50
مصرف سوخت داخل شهر : کیسه های هوای جلو، جانبی و پرده ای جمعاً 6 عددلیتر
ارزش خرید دارد؟
امتیاز طراحی محصول : بررسی طراحی محصول با توجه به نظرات خریداران
3.0
امتیاز کیفیت محصول : بررسی کیفیت ساخت این محصول با توجه به نظرات خریداران
3.0
ارزش خرید محصول : امتیاز محصول نسبت به قیمت و امکاناتی که دارد
3.0
امتیاز نهایی این محصول : با بررسی طراحی، کیفیت و ارزش خرید محصول
3.0
بررسی نهایی
متوسط
بررسی سیستم ما در مورد این محصول تا به امروز این محصول را جزو محصولات متوسط ارزیابی کرده است.
ادامه ...
تجربه رانندگی پژو 2008

پژو ۲۰۰۸ را می‌توان کراس اوور چابک دانست که البته این موضوع تنها در انواع مجهز به پیشرانه‌های توربوشارژ ۱۱۰ تا ۱۶۵ اسب بخار احساس می‌شود. ۲۰۰۸ از فرمان نرمی برخوردار است؛ اما عملکرد این بخش در مسیرهای ناهموار و آفرود افت محسوسی خواهد داشت. سیستم تعلیق این خودروی شاسی‌بلند شهری را نمی‌توان با انواع مطرح SUV بازار اعم از سانتا‌فه مقایسه کرد، اما این بدین معنا نیست که با سواری خشک و خسته‌‌کننده‌ای روبه‌رو هستید. پژو ۲۰۰۸ با توجه به ذات اسپرت خود به سیستم تعلیق بهینه‌شده برای بهبود فرمان‌ پذیری و رانندگی شهری مجهز شده است که این موضوع باعث می‌شود در جاده‌های ناهموار تا حدودی از راحتی سرنشینان کاسته شود. با این حال در کاربری اصلی این خودرو (رانندگی شهری)، تجربه‌ی خوب و راحتی برای سرنشینان به ارمغان خواهد آمد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.