ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

پژو 508 باشکوه، در نمایشگاه خودروی ژنو رونمایی می شود

پژو 508 باشکوه، در نمایشگاه خودروی ژنو رونمایی می شودبه گزارش رسانه‌ها پژو یک ماه دیگر نسل جدید سدان ۵۰۸ را در نمایشگاه ژنو رونمایی خواهد کرد. معرفی این ماشین جدید در سال ۲۰۱۸ تقریبا قطعی بود اما این کارخانه هنوز به طور رسمی زمانی برای رونمایی آن اعلام نکرده است.

نشریه خبری اتوموتیو نیوز از قول منبعی در پژو خبر داد این کارخانه ژنو را برای نمایش نسل جدید سدان خود انتخاب کرده است و این ماشین از نظر ظاهری از کانسپت "اینستینکت" (Instinct) الهام گرفته است. پژو این کانسپت را پارسال در ژنو نمایش داد.
آلبوم عکس
PEUGEOT 508 2019 :
تصاویر پژو 508 جدید #3
تصاویر پژو 508 جدید #2
تصاویر پژو 508 جدید #1
تصاویر پژو (اینستینکت) 508 کانسپت #6
تصاویر پژو (اینستینکت) 508 کانسپت #5
تصاویر پژو (اینستینکت) 508 کانسپت #4
ادامه
محبوبیت شاسی بلندها در بین خریداران باعث کاهش تقاضا برای مدل‌های سدان شده است و مدل سدان پژو از جمله ماشین‌هایی است که در این تحول به شدت از رونق افتاده است. فروش این مدل در اروپا در سال گذشته با نزدیک به ۴۰ درصد کاهش به نزدیک به ۲۳ هزار دستگاه رسید. همین باعث برخی گمانه‌زنی‌ها شده که پژو می‌خواهد با ظاهری متفاوت دوباره توجه‌ها را به لوکس‌ترین مدلش جلب کند.

هیچ خبر رسمی درباره نسل جدید منتشر نشده است، اما گفته می‌شود ماشین جدید بر روی پلتفرم مشترک با شاسی‌بلندهای ۳۰۰۸ و ۵۰۰۸ ساخته می‌شود،‌ به سیستم نیمه خودران مجهز است و بیشتر از یک سدان معمولی به یک کوپه چهار در شبیه است.
معرفی کامل شرکت خودروسازی پژو فرانسه (Peugeot) + تاریخچه
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.