ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

قیمت و مشخصات مینی‌ون‌ شیک پژو منتشر شد

قیمت و مشخصات مینی‌ون‌ شیک پژو منتشر شدپژو قیمت و مشخصات ریفترهای جدید خود را اعلام کرد. مینی‌ون‌های شخصی شیک پژو در کشور انگلستان 19,650 پوند /1,730,543,000 تومان (قیمت تبدیل شده) قیمت دارد و در سه تریم متفاوت "اکتیو"، " Allure" و لاین GT در مدل‌های استاندارد 5 صندلی و بلندتر 7 صندلی ارائه خواهد شد.

این خودروها با فناوری‌های کمکی مانند نگه‌دارنده بین خطوط، سامانه شناسایی بازه سرعت با قابلیت پیشنهاد سرعت مرسوم، ترمز ایمنی فعال و سامانه تهویه مطبوع ارائه می‌شود. آینه‌های برقی و حرارتی جانبی، بلوتوث، رادیوی صوتی دیجیتالی و ریل‌های سقفی آلومینیومی از دیگر گزینه‌های نسخه استاندارد این خودرو هستند.
آلبوم عکس
NEW 2018 PEUGEOT RIFTER PHOTO GALLERY :
آلبوم عکس پژو ریفتر مدل 2018 #12
آلبوم عکس پژو ریفتر مدل 2018 #11
آلبوم عکس پژو ریفتر مدل 2018 #10
آلبوم عکس پژو ریفتر مدل 2018 #9
آلبوم عکس پژو ریفتر مدل 2018 #9
آلبوم عکس پژو ریفتر مدل 2018 #8
ادامه
در نسخه Allure شیشه‌های عقب برقی شده و خودرو به حسگرهای پارک عقب، ترمز پارک الکتریکی و سینی غذا برای سرنشینان عقب مجهز است. صفحه نمایش لمسی رنگی خازنی با قابلیت سازگاری با اتو اندروید و کارپلی گوگل، سامانه تشخیص صوتی، چراغ‌های روزتاب LED و رینگ‌های آلیاژی 16 اینچی "تاراناکی" به قدرتمندتر شدذن قابلیت‌های تریم Allure کمک کرده‌اند. قیمت این مدل خودرو در نسخه 5 نفره 20,920 پوند انگلیس و در مدل 7 صندلی 22,620 پوند اعلام شده است.

اما قیمت مدل GT لاین با قیمت پایه 22,570 پوند در نسخه کوتاه و 24,270 در نسخه بلند ارائه خواهد شد. این نسخه از خودرو با سامانه فوق‌پیشرفته اطلاعات و سرگرمی "پژو کانکت SOS" و "سامانه ناوبری سه بعدی" در نسخه استاندارد ارائه می‌شود. ورود بی‌کلید، سامانه کنترل آب و هوایی دو ناحیه‌ای، آینه‌های تاشوی برقی، سقف شیشه‌ای پانارومیک، فضاهای ذخیره‌ای متعدد و چرخ‌های آلیاژی 17 اینچی از دیگر گزینه‌های این تریم پرآپشن هستند.

ریفتر همچنین به سامانه پیشرفته کنترل و کشش پژو مجهز است که موقعیت و فشار چرخ‌ها را در حرکت روی گل و برف تنظیم کرده و عملکرد بهتری را برای خودرو رقم می‌زند.

موتورهای مورد استفاده برای این خودرو نیز متفاوت هستند که می‌توان از نسخه 1.2 لیتری "پیورتک" 10 S&S بنزینی هماهنگ با گیربکس دستی 6 سرعته برای آن نام برد. مدل 1.5 لیتری BlueHDi 130 S&S نیز که با گیربکس دستی 6 سرعته یا 8 سرعته خودکار با برخی از نسخه‌های این خودرو ارائه خواهند شد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.