ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

معرفی جدیدترین عطرهای مردانه با خوشبوترین رایحه‌ها

معرفی جدیدترین عطرهای مردانه با خوشبوترین رایحه‌هاعطر یکی از عناصر مهم در زیبایی آقایان به حساب می‌آید. اگر شما هم از آن دسته آقایانی هستید که عطر برایتان اهمیت دارد، یا دوست دارید از جدیدترین عطرها و خوشبوترین رایحه‌های موجود در بازار ایران استفاده کنید، لطفاً با ما همراه باشید :
معرفی جدیدترین عطرهای مردانه خوشبوترین رایحه‌ها!
عطرهای مردانه ادکلن گرلن

ادو پرفیوم Guerlain Ambre Eternel Collector 2017 یکی از جدیدترین محصولات شرکت گرلن فرانسه است. بوی این عطر تلخ و گرم است و برای روزهای سرد سال مناسب است. پس از اسپری آن، بوی گشنیز و هل را حس خواهید کرد و سپس بوی شکوفه مرکبات به آن اضافه می‌شود که ترکیبی فوق‌العاده است. این ترکیب ماندگاری و پخش‌بوی خوبی دارد و با توجه به حجم آن تا مدت‌ها از خرید عطر جدید بی‌نیاز خواهید بود.
معرفی جدیدترین عطرهای مردانه خوشبوترین رایحه‌ها!
ادکلن ژیوانسی عطر مردانه

شرکت ژیوانسی ادوتویلت «پی نئو» را به عنوان عطری بی نظیر با بوی شیرین، تند و خنک تولید کرده که برای فصول بهار، تابستان و پاییز بسیار مناسب است. نت آغازی آن رایحه نارنج و پرتقال است و در نت میانی به بوی چوب سدر و مورد می رسد. با گذشت زمان در نت پایانی بوی گیاه پاتچولی به مشام می‌رسد که سراسر انرژی مثبت است. پخش بوی پی نئو به حدی خوب است که قطعا اطرافیان‌تان از شما نام عطری که استفاده می‌کنید را خواهند پرسید.
معرفی جدیدترین عطرهای مردانه خوشبوترین رایحه‌ها!
ادکلن لالیک

در سال ۲۰۱۶ ادوتویلت «L’Insoumis» توسط شرکت لالیک روانه بازار شد. رایحه این ادوتویلت تلخ و گرم است و برای فصول سرد سال عالی است. شروع رایحه لالیک با عطر ریحان و ترنج است و پس از آن به رایحه مریم گلی و اسطوخودوس می‌رسد و در پایان به رایحه چوب می‌رسد. شیشه این محصول بسیار شیک و زیباست و به دلیل ماندگاری بالا و پخش بوی خوب انتخابی بی‌نظیر، برای افراد سخت‌پسند است. این محصول یکی از عطرهای مردانه خوب برای هدیه دادن است.
معرفی جدیدترین عطرهای مردانه خوشبوترین رایحه‌ها!
ادکلن بولگاری

برند محبوب بولگاری که برگرفته از نام تاسیس کننده آن است، همیشه عطرهای فوق العاده ای را به بازار عرضه می‌کند. این برند که در زمینه تولید عطر و ادکلن جزء محبوب‌ترین‌های بازار است، همیشه از رایحه‌های خاص در تولید محصولاتش استفاده می‌کند.

محصول «بولگاری آکوا پور اوم» رایحه خنک دریا را با خود به همراه دارد. البته در ابتدا شما ترکیبی از بوی پرتقال و درخت نارنج را استشمام خواهید کرد و بعد بوی خنک دریا و اسطوخودوس به آن اضافه می‌شود و در پایان به بوی درخت سرو و عنبر می‌رسد و ترکیبی جادویی را خلق می‌کند.
معرفی جدیدترین عطرهای مردانه خوشبوترین رایحه‌ها!
ادکلن لاکچری گلداسکین

یکی از عطرهای لوکس برند «رامون مولویزار» که قابل استفاده خانم‌ها و آقایان است، مدل گلداسکین دایموند است. رایحه تند و شرقی این عطر برای استفاده در روزهای سرد سال پیشنهاد می‌شود. شیشه و ظاهر این عطر بسیار زیبا و لاکچری است و برای اشخاصی که دنبال عطرهای لوکس هستند بهترین انتخاب است.

رایحه این عطرِ میلیون تومانی، ترکیبی از بوی ادویه و میوه است، اگر طرفدار عطرهای شیرین هستید این مدل به خاطر کیفیت بالا و ماندگاری عالی، انتخاب ایده‌آلی است. رایحه میانی این عطر ترکیبی از بوی گل و چوب صندل است و با رایحه مشک و وانیل به پایان می‌رسد.
معرفی جدیدترین عطرهای مردانه خوشبوترین رایحه‌ها!
ادکلن ولنتینو مردانه

عطر Uomo انتخابی بی‌نظیر برای روزهای سرد سال است. این عطر برای آقایانی که عطرهای تند و گرم را می‌پسندند، عالی است. رایحه ابتدایی این عطر ترکیبی از بوی نارنج و گیاه مورد است. در ادامه به بوی قهوه و شکلات می‌رسد و درنهایت بوی چوب سدر به مشامتان می‎رسد. پخش بوی این عطر عالی است و بویی ماندگار دارد.

بعضی‌ معتقدند که عطر هدیه خوبی نیست و دوری می‌آورد، اما اینطور نیست. از این عطرهای مردانه بخرید و در مناسبت‌های ویژه به نامزد، همسر و پدرتان هدیه دهید. مطمئنا هر بار که از یکی از این عطرها استفاده کنند یاد شما خواهند افتاد.
منبع : / نویسنده : فاطمه رضوانی - تصاویر : Parfumo - FragranceNet.com - Fragrantica - John Lewis
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.