ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

شاسی بلند بزرگ شرکت اوپل سال آینده به بازار می آید / Opel متحول می شود!

شاسی بلند بزرگ شرکت اوپل سال آینده به بازار می آید / Opel متحول می شود!اوپل همزمان با اعلام برنامه‌ آینده خود تحت مدیریت گروه خودروسازی پژو-سیتروئن، از ساخت یک شاسی بلند بزرگ هفت نفره جدید خبر داد. انتظار می‌رود کانسپتی از این ماشین اوایل سال آینده رونمایی شود و به گفته مدیر اوپل، این خودرو در سال ۲۰۱۹ به بازار خواهد آمد. جزییات زیادی درباره این خودرو منتشر نشده است. فقط مشخص است که این ماشین جای ون «زافیرا» را در محصولات اوپل خواهد گرفت و یک مدل الکتریکی هم خواهد داشت.شاسی بلند بزرگ شرکت اوپل سال آینده به بازار می آید + تحول اساسی در شرکت Opel
اوپل می‌خواهد تا سال ۲۰۲۱ سهم تولید مدلهای شاسی بلندش را به ۴۰ درصد برساند. این کارخانه همچنین اعلام کرد تا سال ۲۰۲۴ همه مدلهایش را در کنار موتورهای درون‌سوز با موتور هیبرید هم عرضه می‌کند.

گروه خودروسازی پژو-سیتروئن تابستان گذشته اوپل را در حالی از جنرال موتورز خرید که این کارخانه آلمانی در مرز ورشکستگی بود. با مالکیت جدید این نگرانی ایجاد شد که احیای کارخانه با اخراج و تعطیلی گسترده همراه باشد. اما مدیر پژو-سیتروئن اعلام کرده در صورت موفقیت برنامه‌ای که اعلام شده، نیازی به اخراج اجباری کارگران نیست.

اوپل هنوز بسیاری از مدلهای خود را با امکانات فنی جنرال موتورز می‌سازد و حالا که دیگر عضوی از گروه خودروسازی آمریکایی نیست، باید برای استفاده از این امکانات حق امتیاز پرداخت کند. به همین دلیل مدیران جدید می‌خواهند هر چه سریع‌تر وابستگی مدلهای اوپل به جنرال موتورز را پایان دهند.

بزرگترین قربانی این تغییر مدل جدید اینسیگنیا است. با اینکه این ماشین تازه امسال به بازار عرضه شده، ولی مدیران پژو-سیتروئن میخواهند تولید این نسل از ماشین هر چه سریع‌تر متوقف شود. آینده مدل کوچک «کارل» که اشتراک زیادی با محصولات کره‌ای جنرال موتورز دارد هم معلوم نیست.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.