ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

انتقادها از کشتن یک خرس قطبی توسط توریست ها در نروژ

انتقادها از کشتن یک خرس قطبی توسط توریست ها در نروژیک خرس قطبی که به محافظ یک کشتی کروز در جزایر سوالبارد نروژ، در مدار قطب شمال حمله کرد با ضرب گلوله کشته شد.

محافظ کشتی از ناحیه سر زخم برداشته است اما این جراحت جانش را تهدید نمی‌کند و گفته شده وضعیت جسمانی‌اش خوب است. وظیفه او محافظت از جهانگردهایی بود که توسط کشتی کروز ام‌اس بریمن به شمالی‌ترین جزیره سوالبارد رفته بودند.
شرکتی که مالک این کشتی است گفته است که محافظ دیگری "برای دفاع از خود" به این خرس شلیک کرده است. مردی که خرس قطبی مجروح کرده بود توسط هواپیما به بیمارستانی به شهر لانگیربیین در جزیره اسپتسبرگن برده شد.
یک خرس قطبی
سوالبارد بیابانی از یخچال‌ها است که در مدار قطب شمال، در بین نروژ و شمالگان موقعیت دارد.
تخمین زده می‌شود که حدود ۶۰ درصد آن با یخ پوشیده شده و حدود سه هزار خرس قطبی آنجا زندگی می‌کنند، یعنی تعداد آنها نسبت به انسان‌ها در این منطقه بیشتر است.

تمام کشتی‌های تورهای سیاحتی در این منطقه موظف هستند تا محافظانی برای حفاظت مسافران از خرس‌ها استخدام کنند.

این رویداد انتقادهایی را در شبکه‌های اجتماعی در پی داشته است از جمله ریکی جروئیس، کمدین بریتانیایی آن را دخالت انسان‌ به قلمرو خرس‌های قطبی خوانده است و آن را محکوم کرده است.

کاربر دیگری در توییتر آن را مشمئزکننده خوانده است.

پس از گرمتر شدن دما در شمالگان که باعث کاهش یخ‌های دریایی شده رفتار خرس‌ها تغییر کرده و آنها بیشتر مجبورند زمان بیشتری را در زمین سپری کنند و برای شکار فواصل زیادی را طی کنند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.