ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

کره شمالی غیراتمی می شود / آمادگی رهبر کره شمالی برای گفتگو با آمریکا

کره شمالی غیراتمی می شود / آمادگی رهبر کره شمالی برای گفتگو با آمریکاکره شمالی آماده کنار گذاشتن مشروط برنامه تسلیحات هسته‌ای است. روز سه‌شنبه، ١٥ اسفند (٦ مارس)، چونگ اویی-یونگ، مشاور امنیتی رئیس جمهوری کره جنوبی، گفت که "حکومت کره شمالی روشن کرده است که آمادگی غیراتمی کردن شبه جزیره کره را دارد و تصریح کرده که اگر تهدیدهای نظامی مرتفع و امنیت رژیم آن کشور تضمین شود، آنگاه به اسلحه اتمی نیازی نخواهد داشت." آقای چونگ پیشتر با کیم جونگ-اون، رهبر کره شمالی در پیونگ‌یانگ، پایتخت آن کشور، ملاقات کرده بود.

وی گفت که رهبر کره شمالی همچنین با دیدار با با مون جه-این، رئیس جمهوری کره جنوبی، در ماه آینده میلادی - آوریل - موافقت کرده است. این ملاقات در روستای پانمونجوم در نزدیکی مرز دو کره صورت خواهد گرفت.

در صورت انجام این دیدار، این سومین دیدار بین رهبران دو کره از زمان جنگ کره در سال‌های ١٩٥٠ تا ١٩٥٣ خواهد بود. دیدارهای قبلی در سال‌های ٢٠٠٠ و ٢٠٠٧ میلادی بین کیم جونگ-ایل، رهبر سابق و پدر رهبر کنونی کره شمالی، و رئیسان جمهوری وقت کره جنوبی انجام گرفت.

خبر آمادگی رهبر کره شمالی برای دیدار با رئیس جمهوری کره جنوبی و کنار گذاشتن مشروط برنامه تسلیحات اتمی در پی یک رشته تحولات در روابط بین دو کشور در چند ماه اخیر منتشر شده است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.