ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

سیاست هویج و چماق آمریکا در قبال کره شمالی : تا 2020 خلع سلاح نشوید، تحریم ها برداشته نخواهد شد

سیاست هویج و چماق آمریکا در قبال کره شمالی : تا 2020 خلع سلاح نشوید، تحریم ها برداشته نخواهد شدوزیر خارجه آمریکا گفت که کره شمالی تا زمانی که خلع سلاح کامل اتمی را به نمایش نگذارد هیچ تخفیفی در تحریم‌هایش داده نخواهد شد.

مایک پومپئو که در سئول، پایتخت کره جنوبی، به سر می‌برد، در یک نشست خبری مشترک با همتایان خود از کره جنوبی و ژاپن این سخن را بیان کرد.

پیشتر رسانه‌های کره‌شمالی گفته بودند که رهبران کره شمالی و آمریکا توافق کرده‌اند روند خلع سلاح اتمی این کشور و برداشتن تحریم‌ها گام به گام انجام شود.

روز سه‌شنبه دوازدم ماه ژوئن کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی و دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا با هم دیدار کردند و بیانیه‌ای بعد از دیدارشان امضا کردند که از جمله در آن به صورت مبهم از روابط بهتر در آینده و گام برداشتن به سوی خلع سلاح اتمی در شبه جزیره کره صحبت شده بود.

اما آن بیانیه مشخص نکرده بود که در چه زمانی قرار است چنین اتفاقی بیافتد و چگونه.

پومپئو پیشتر در سئول اعلام کرده بود که انتظار آمریکا این است که کره شمالی تا سال ۲۰۲۰ خلع سلاح را تمام کند.
معرفی کامل کشور کره‌شمالی (North Korea) / از اقتصاد تا تاریخ
هرچند آقای ترامپ سعی می‌کند مردم آمریکا را متقاعد کند که دیگر خطر یک جنگ هسته‌ای جهان را تهدید نمی‌کند، اما ناظران می‌گویند کره شمالی هنوز تعهدی نداده که بتوان از آن چنین چیزی را استنباط کرد.

آقای ترامپ از آقای کیم بسیار تعریف کرده و در یک مصاحبه تلویزیونی با شبکه دست راستی فاکس، رهبر کره شمالی را محکم و مذاکره کننده خوبی خوانده است.

آقای ترامپ که پیشتر به کره شمالی قول داده بود مانور نظامی مشترک با کره جنوبی را لغو کند، همچنین گفته که هر وقت صلاح بداند تحریم‌های کره‌شمالی را بر خواهد داشت.

این صحبت‌ها، رقبای منطقه‌ای کره شمالی را نگران کرده است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.