ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

فروش چشمگیر نیسان جوک 2017 + جزئیات نسل جدید نیسان جوک

فروش چشمگیر نیسان جوک 2017 + جزئیات نسل جدید نیسان جوکشرکت نیسان قصد دارد تا با توجه به فروش خوب سال 2017 مدل جوک، یک گونه فینال ادیشن یا اختتامیه برای سری جوک در بازار اروپا عرضه کند. این خودرو همان بدنه و فرم عجیب قبلی را داشته با این تفاوت که به جلوپنجره جدید مشکی وی-موشن براق، تزئینات نارنجی رنگ در جای جای بدنه، رینگ‌های جدید، دی‌لایت تازه، چراغ های ال‌ای‌دی، رنگ‌های اختصاصی برای بدنه و برخی تجهیزات داخلی رفاهی مجهز شده است.

جوک که سالانه در سرتاسر اروپا بیش از 80 هزار دستگاه فروش داشته امسال قرار است جای خود را به نسل تازه بدهد که از یک معماری نوین، طرح جدید بدنه و اتاق و موتورهای جدید بهسازی شده سود می برد. گفته می‌شود نسل تازه جوک تا انتهای 2018 معرفی شده و از ابتدای 2019 به دست مشتریان در سرتاسر جهان می ‌رسد.

کن رامیرز معاون فروش و بازاریابی نیسان اروپا می‌گوید:نیسان جوک پیشروی کراس اوورهای کلاس B بوده و هم‌اکنون یکی از تثبیت‌شده‌ترین و محبوب‌ترین خودروهای کلاس خود است. ویژگی‌های جدید بکار رفته در این خودرو طیف بیشتری از مشتریان را به خود جذب خواهد کرد و طراحی متمایز جوک را بهبود خواهد داد.

جوک که در چهار تریم ویسیا، آسنتا، ان-کانکت و تکنا عرضه می‌شود دارای کروز کنترل، پورت USB و بلوتوث بوده و از دومین مدل یعنی آسنتاسیستم تهویه مطبوع خودکار نیز به لیست تجهیزات اضافه می‌شود. در مدل ان-کانکت شاهد سیستم اطلاعات سرگرمی نیسان با دوربین پارک، استارت بدون کلید پیشرانه و آینه‌های تاشوی برقی هستیم. مدل پرچم‌دار تکنا نیز دارای تجهیزات بیشتری همچون هشدار تغییر خط، هشدار نقاط کور و پایش محیطی هوشمند به همراه صندلی‌های تمام چرم گرم شونده و سیستم صوتی یاد شده می‌باشد.
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.