ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

با ویژگی ها و امکانات نیسان ۳۷۰Z مدل 2017 آشنا شوید

با ویژگی ها و امکانات نیسان ۳۷۰Z مدل 2017 آشنا شویدفرمول ساخت یک خودروی اسپرت کوپه کاملا جا­ افتاده است. باید یک شاسی مستحکم با انتقال قدرت به دیفرانسیل عقب را به یک سیستم تعلیق چابک و اسپرت متصل کنید و یک موتور قوی و یک گیربکس دنده­‌ای با تعویض دنده نرم و سریع به آن اضافه کنید و در پایان با یک کابین مدرن، کاربردی و راحت، آن را تکمیل کنید. نیسان ۳۷۰Z مدل ۲۰۱۷ کاملا طبق این فرمول ساخته شده است و یکی از آخرین خودروهای اسپرت ۲نفره دیفرانسیل­‌عقب ارزان­‌قیمت در بازار است.

طرفداران رانندگی با سقف باز، ویتامین D مورد نیاز هفتگی خود را پشت فرمان نیسان ۳۷۰Z رودستر دریافت می‌کنند. نیسان ۳۷۰Z رودستر در حالی که از تمام توانایی­‌های دینامیکی ۳۷۰Z کوپه برخوردار است، با داشتن سقف کروک پارچه‌­ای برقی که تنها در عرض ۲۰ ثانیه جمع می‌­شود یک پله نیز از آن جلوتر است­.با ویژگی ها و امکانات نیسان ۳۷۰Z مدل 2017 آشنا شوید
اگر مدل معمولی ۳۷۰Z به اندازه کافی قوی و هیجان­‌انگیز نیست، خریداران می­توانند مدل اسپرت­‌تر ۳۷۰Z نیسمو را انتخاب کنند که قدرت بیشتر، فنربندی بسیار خشک­تر، ترمز و آیرودینامیک ارتقایافته و چرخ­های بزرگتری دارد. اگر به رانندگی در پیست علاقه دارید، ۳۷۰Z نیسمو یک گزینه عالی است.

از مزایای این خودرو می­توان به موتور پرقدرت، فرمان‌­پذیری تیز و دقیق، ترمزهای قوی، کابین خوش­‌ساخت، و عملکرد عالی اشاره کرد. نیسان ۳۷۰Z از موتور ۳٫۷ لیتر V6 تنفس­‌طبیعی با قدرت ۳۳۲ اسب و گشتاور ۳۶۶ نیوتن­‌متر نیرو می‌­گیرد. برای این خودرو می­‌توان گیربکس ۶ دنده دستی یا ۷ دنده اتوماتیک با دکمه­‌های تعویض دنده روی غربیلک فرمان سفارش داد.

مدل ۳۷۰Z نیسمو از نسخه بهبودیافته همین موتور V6 استفاده می­‌کند که قدرت آن به ۳۵۰ اسب و گشتاور آن به ۳۷۴ نیوتن­‌متر افزایش یافته است. مدل نیسمو نیز با هر دو نوع گیربکس قابل سفارش است.

مصرف سوخت ۳۷۰Z با گیربکس دنده­‌ای در شهر و اتوبان به‌­ترتیب ۱۳٫۰ و ۹٫۰ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر و با گیربکس اتوماتیک ۱۲٫۳۸ و ۹٫۰ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر اعلام شده است. مصرف سوخت مدل رودستر با گیربکس اتوماتیک در شهر و اتوبان به­‌ترتیب ۱۳٫۰ و ۹٫۴ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر و با گیربکس دنده­ای ۱۳٫۸۴ و ۹٫۴ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر اعلام شده است. مصرف سوخت مدل نیسمو با هر دو نوع گیربکس فرقی ندارد و به ترتیب ۱۳٫۰ و ۹٫۰ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است.
از میان برخی از امکانات و تجهیزات این خودرو می­توان به موارد زیر اشاره کرد:

استارت دکمه‌­ای با کلید هوشمند، آینه‌­های جانبی و شیشه­ بالابرهای برقی، گرمکن شیشه عقب، کروزکنترل، فرمان تلسکوپی، دکمه‌­های کنترل سیستم صوتی روی فرمان، چراغهای HID جلو، بلوتوث، سیستم صوتی استریو AM/FM/CD با ۴ بلندگو و سقف پارچه­‌‌ای برقی در مدل­های رودستر.

در مدل ۳۷۰Z اسپرت امکانات زیر نیز اضافه می­شوند:

دیسک ترمزهای خنک­‌شونده جلو و عقب با قطر بیشتر، کالیپرهای قرمز رنگ، سیستم تعلیق اسپرت، فرمان با حساسیت بیشتر، رینگ­‌های ۱۹ اینچی آلیاژی، دیفرانسیل عقب لغزش محدود، آینه­‌های جانبی گرمکن‌­دار و پدال‌های گاز و ترمز و کلاچ با تزئینات آلومینیومی.

امکانات برجسته در مدل ۳۷۰Z نیسمو به شرح زیر است:

موتور قوی­‌تر، گیربکس ۶ دنده دستی با سیستم هماهنگی دور موتور با دنده هنگام دنده‌­معکوس، صندلی­‌های چرمی سیاه و قرمز به سبک ریکارو با رگه­‌هایی از چرم مصنوعی آلکانترا، تزئینات داخلی و خارجی، سیستم صوتی BOSE، سیستم ناوبری، دوربین دید عقب و دماغه جلوی کشیده­‌تر همراه با اسپویلر زیر سپر.
با ویژگی ها و امکانات نیسان ۳۷۰Z مدل 2017 آشنا شوید
تجهیزات ایمنی در نیسان ۳۷۰Z به شرح زیر هستند:

ترمزهای ضدقفل، سیستم کنترل پایداری، سیستم زیر­سری فعال جلوگیری از حرکت سر به عقب هنگام تصادف از عقب و ایربگ­های جلو، جانبی و پرده­‌ای برای محافظت از سر (۶ ایربگ). از آنجایی که در مدل‌های رودستر سقفی وجود ندارد ایربگ هنگام تصادف از قسمت بالای قاب در خارج می­‌شود.

تجربه رانندگی:

به لطف موتور پرقدرت و گیربکس با تعویض دنده­‌های سریع، نیسان ۳۷۰Z مدل ۲۰۱۷ قدرت و شتاب فراوانی ارائه می‌­دهد. در این خودرو هنگام شتاب­‌گیری در مسیر مستقیم احساس ضعف نخواهید کرد. عملکرد نسخه نیسمو هم هنگام شتاب‌­گیری از حالت سکون و هم در جاده شما را شگفت­‌زده خواهد کرد. سیستم هماهنگی دور موتور با دنده هنگام دنده ­معکوس که در مدل نیسمو نصب شده است، تجربه رانندگی اسپرت­‌تر و حرفه­‌ای­‌تری را ارائه می­‌دهد.
با ویژگی ها و امکانات نیسان ۳۷۰Z مدل 2017 آشنا شوید
جادوی واقعی هنگامی نمایان می­‌شود که عملکرد سیستم تعلیق اسپرت این خودرو در سرعت­های بالا هنگام عبور از پیچ­های تند به چالش کشیده شود. این خودرو هنگام عبور از جاده‌­های مارپیچ کوهستانی یا هنگام رانندگی در پیست مسابقه پر پیچ­‌و­خم، چسبندگی بسیار زیادی دارد و اتاق آن تمایلی به انحراف به سمت چپ یا راست ندارد. ترکیبی از چابکی و تعادل در این خودرو، حس اطمینان زیادی در راننده ایجاد می­‌کند. اگر می­‌خواهید رانندگی تهاجمی با این خودرو داشته باشید بهتر است برای حفظ ایمنی، سیستم کنترل پایداری آن روشن باشد. تجربه رانندگی با ۳۷۰Z رودستر مشابه مدل کوپه است با این تفاوت که هنگام رانندگی جریان باد زیادی از لای موهای شما عبور می­کند.

مدل نیسمو عملکرد ۳۷۰Z را یک پله ارتقا می­‌دهد. این مدل درواقع بیشتر برای رانندگی در پیست مناسب است تا در جاده‌­های معمولی، زیرا سواری آن برای رانندگی روزمره اندکی خشک است. مدل معمولی علاوه بر اینکه عملکرد تحسین‌­برانگیزی دارد، سواری آن به اندازه کافی نرم است که شما را در عین راحتی به مقصد برساند.


راهنمایی Autotrader:

هر دو مدل کوپه و رودستر ۳۷۰Z با قیمتی معقول عملکردی عالی ارائه می­‌دهند. این نشریه گیربکس اتوماتیک ۷ دنده را برای این خودرو پیشنهاد می­‌کند که به شما این امکان را می­‌دهد که هر موقع دوست داشتید بتوانید دنده­‌ها را به صورت دستی عوض کنید. مدل­های Touring و Sport Tech کابین لوکس­تر و تجهیزات بیشتری دارند.
منبع : مجله نیسان ایران
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.