ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

بررسی محصولات شرکت نیسان / از کیفیت فوق العاده تا ایمنی مطمئن!

بررسی محصولات شرکت نیسان / از کیفیت فوق العاده تا ایمنی مطمئن!نیسان سال‌هاست که اعتبار خود را با محصولات محبوبی همچون نیسان ماکسیما، نیسان پیکاپ، نیسان تی‌ینا، مورانو و سایر خودروهای محبوب و قدرتمندش در ایران و جهان حفظ کرده است. در ادامه ۹ دلیل خرید یک نیسان که مجله شرکت نیسان منتشر کرده است بررسی خواهیم کرد، لطفاً با فایندز همراه باشید:
nissan
۱- کیفیت
مشخصات فنی نیسان ماکسیما مدل 2017 + قیمت و آلبوم عکس
خودروهای نیسان به خاطر کیفیتی که مورد تحسین کل صنعت خودرو است، شهرت دارند. نام نیسان در مدت بیش از ۷۵ سال سمبل خودروهایی با بالاترین کیفیت ساخت در جهان بوده‌ است. نیسان با داشتن تیم میدانی متعهد برای ارزیابی کیفیت و مراکز آزمایش کیفیت در اطراف جهان، به حفظ بالاترین استانداردهای کیفیت در تمام خودروهایی که می‌سازد پایبند است.
۲- پایبندی به ارزش‌ خودرو

نیسان این موضوع را درک می‌کند که مفهوم ارزش فراتر از این است که خودروهای آنها فقط قیمت اولیه پایینی داشته باشند. ارزش به معنای ارائه محصولی است که عملکرد مطمئنی داشته باشد، هنگام فروش دوباره قیمت خود را حفظ کند و بیش از چیزی که از آن انتظار می‌رود کارایی داشته باشد. در تمام خودروهای نیسان مساله ارزش، اولویت اول است.
nissan
۳- ایمنی
تولید خودروهای نیسان در ژاپن متوقف شد!
مفهوم سپر ایمنی نیسان یک مجموعه گسترده از امکاناتی است که در سه مرحله مجزا از سرنشینان خودرو محافظت می‌کنند:

- نظارت توسط دوربین‌ها: نیسان از این فناوری برای شناسایی و هشدار درباره خطرهای احتمالی استفاده می‌کند.

- عکس‌العمل: با استفاده از سیستم‌هایی مانند کنترل پایداری، کنترل دینامیکی خودرو را به عهده گرفته و در حفظ تعادل خودرو به راننده کمک می‌کند.
- محافظت: نیسان با استفاده از امکانات بازدارنده تصادف و تجهیزات ایمنی پیشرفته اطمینان حاصل می‌کند که از سرنشینان محافظت می‌شود.
۴- سبک طراحی

نیسان همیشه ارائه‌دهنده سبک طراحی برتر بوده است. جدیدترین گروه خودروهای نیسان بار دیگر ثابت می‌کنند که ابتکار، خلاقیت و طرح‌های جسورانه بخشی از فرهنگ نیسان هستند. از خودروی شیک و زیبای ماکسیما گرفته تا کراس‌اوور بسیار مقاوم و مستحکم ایکس‌تریل و کراس‌اوور چابک و جسور جوک، پایبندی نیسان به ساخت خودروهایی با طراحی زیبا و مبتکرانه غیرقابل انکار است.
nissan
۵- مصرف سوخت
مقایسه نیسان ایکس تریل و رنو کولئوس / شاسی بلند رنو بخریم یا نیسان؟
به عنوان بخشی از پایبندی نیسان به محیط زیست، مصرف سوخت تمام طیف خودروهای جدید نیسان کاهش یافته است. علاوه‌براین محبوبیت خودروی کاملا ‌الکتریکی نیسان لیف همچنان بیشتر می‌شود. عملکرد لیف معادل پیمودن بیش از ۱۰۰ کیلومتر مسافت با ۲٫۳۵ لیتر سوخت فسیلی است. نسخه‌های هیبرید پت‌فایندر و ایکس‌تریل نیز مصرف سوخت میانگین ناوگان خودروهای تولیدشده توسط نیسان را بیش از پیش کاهش می‌دهند.

۶- دوام و اطمینان

بحث دوام و اطمینان خودروهای نیسان بسیار واضح و مشخص است. خودروهای نیسان از زمانی که این معیار در خودروها سنجیده شد، پیوسته جزو بهترین خودروها از نظر قابلیت اطمینان رده‌بندی شده‌اند. یک دلیل اینکه بسیاری از سواری‌ها و شاسی‌بلندهای نیسان هنوز در جاده‌ها درحال تردد هستند و هنوز ارزش بسیار بالای خود هنگام فروش دوباره را حفظ می‌کنند، قابلیت اطمینان بالای آنها است.
معرفی کامل شرکت خودروسازی نیسان (Nissan) + تاریخچه
خرید نیسان
۷- به‌روزترین و پیشرفته‌ترین فناوری خودرو
با نیسان آی‌ام‌اکس (IMx) شگفت انگیز، آشنا شوید
خودروهای نیسان از برخی از پیشرفته‌ترین امکانات فناوری جدید روز، مثل نسل جدید گیربکس ضریب پیوسته Xtronic برخوردار هستند. خودروهای نیسان با گیربکس ضریب پیوسته سریع‌تر شتاب می‌گیرند، بی‌صداتر کار می‌کنند و مصرف سوخت آنها به طور میانگین ۱۵ درصد نسبت به خودروهایی که گیربکس اتوماتیک معمولی دارند کمتر است.
nissan racing
۸- سابقه طولانی در مسابقات
با 25 میلیون تومان این شاسی بلندها را می توانید در اروپا سوار شوید
خودروهای نیسان سابقه طولانی و باشکوهی در پیست مسابقه نیز دارند. پیروزی در مسابقات و مشاهده پرچم شطرنجی تنها با طراحی ظاهری زیبا میسر نمی‌شود و خودروهای نیسان بیش از هر خودروساز دیگری برنده مسابقات باشگاه خودروهای اسپرت امریکا بوده‌اند. خودروهای نیسان در مسابقات دایتونا، گرند پری، لمانز و بسیاری از مسابقات رالی نیز پیروز شده‌اند.


۹- جوایز

خودروهای نیسان در طول سال‌ها جوایز بسیاری کسب کرده‌اند. اما به جای اینکه با موفقیت‌های گذشته نیسان فخرفروشی کنیم، بهتر است مروری بر فهرست جوایز اخیر نیسان داشته باشیم:

• نیسان سنترا بهترین خودروی کوچک سال ۲۰۱۳ از دیدگاه رضایت‌مندی مشتری
• کسب ۵ ستاره ایمنی توسط آلتیما، ماکسیما، ایکس‌تریل و مورانو
• نشریه Consumer Digest نیسان ایکس‌تریل را بهترین گزینه برای خرید و نشریه Edmunds این خودرو را باارزش‌ترین خودرو معرفی کرد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.