ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

نیسان ایکس تریل نیوفیس 2018 به بازار ایران آمد + آلبوم عکس

نیسان ایکس تریل نیوفیس 2018 به بازار ایران آمد + آلبوم عکسبا حضور نمایندگان منطقه ایی نیسان، اصحاب رسانه و هنرمندان شرکت جهان نوین آریا نماینده محصولات نیسان در ایران در سایت مرکزی این شرکت از مدل نیو فیس ۲۰۱۸ ایکس تریل رونمایی کرد.

نیسان ایکس تریل نیوفیس 2018 نسبت به مدل 2017 تغییراتی در نمای ظاهری و امکانات داشته و با چهر عضلانی تر به بازار ارائه شده است.

از مهم ترین تغییرات ظاهری این ایکس تریل نیوفیس نسبت به مدل گذشته می توان به عضلانی تر شدن خودرو ، تغییر در چراغ های جلو و عقب، سپر اسپرت تر، ، تغییر مه شکن های جلو و تغیر مدل رینگ و اضافه شدن آنتن کوسه در نمای بیرونی اشاره کرد.
آلبوم عکس
NISSAN X TRAIL 2018 NEW FACE :
نیسان ایکس تریل نیوفیس 2018 #13
نیسان ایکس تریل نیوفیس 2018 #12
نیسان ایکس تریل نیوفیس 2018 #11
تصاویر نیسان ایکس تریل نیوفیس 2018 #10
مراسم رونمایی از ایکس تریل جدید در تهران
تصاویر رونمایی از نیسان ایکس تریل نیوفیس 2018 #8
ادامه
در نمای داخلی و کابین نیز می توان به تغییر فرمان و همچنین سیستم های کنترلی روی فرمان به صورت جوی استیک 4 طرفه طراحی شده است تا راننده با تمرکز بیشتر بتواند از تنظیمات روی فرمان بهره ببرد.
طراحی تمام چرم جدید داخل کابین در مدل نیوفیس موجب القای حس لوکس بودن بیش از گذشته شده است . نیسان ایکس تریل نیوفیس 2018 همچنین با طراحی جدید کابین 15 لیتر فضای بار بیش تر را در اختیار سرنشینان قرار می دهد.
ایکس تریل 2018 مانند مدل قبل از پیشرانه 2.5 لیتری با حداکثر توان 171 اسب بخار بهره می برد.

در حاشیه این مراسم جوکار مدیر عامل شرکت جهان نوین آریا در کنفرانس خبری در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی در زمینه قیمت این خودرو در زمان ارائه به بازار گفت: قیمت این خودرو با نرخ ارز بانک مرکزی 344 میلیون تومان خواهد بود که البته با توجه به اینکه هنوز این ارز به واردکنندگان خودرو تخصیص داده نشده فعلا فروش آن انجام نمی شود.اما تمامی مراحل ثبت سفارش آن انجام شده است.

همچنین امیری معاون فروش و خدمات پس از فروش شرکت نیز در این مراسم با اشاره به کسب رتبه اول توسط شرکت جهان نوین آریا در زمینه رضایتندی مشتری خاطر نشان کرد: به عنوان نمانیده رسمی نیسان توانسته ایم با ارائه ۸ هزار دستگاه خودور رتبه سوم را در بین واردکننده های خودرویی به دست آوریم و سهم خوبی از بازار را داشته باشیم.

وی ادامه داد: اميدواريم صنعت خودرو به سمتي پیش برود كه واردكننده ها بتوانند وارد چرخه توليدداخلی شده و برندهای وارداتی خود را در داخل تولید کنند. واردکننده ها تمایل، سرمایه و اشتیاق داخلی سازی برندهای وارداتی خود را دارند اما چشم انتظار حمایت ها دولتی هستند. شرکت جهان نوین آریا نیز این تمایل را دارد و هر زمانی که شرایط آن مهیا باشد می توانیم استارت تولید داخل برند نیسان را بزنیم .
معرفی کامل شرکت خودروسازی نیسان (Nissan) + تاریخچه
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.