ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

محصول جدید نیسان، پر‌فروش‌ترین خودرو ژاپن لقب گرفت

محصول جدید نیسان، پر‌فروش‌ترین خودرو ژاپن لقب گرفتبا افزایش محبوبیت سیستم نیرومحرکه نیمه‌الکتریکی e-POWER در ژاپن، نیسان نوت مجهز به این سیستم، در ماه ژانویه پر‌فروش‌ترین خودرو در این کشور شد. نیسان سرنا نیز در رده‌بندی کلی در جایگاه چهارم قرار گرفت، اما در کلاس پرفروش‌ترین محسوب می‌شود. خودروهای کلاس مینی در این رده‌بندی در نظر گرفته نشده‌اند.

نسخه e-POWER نوت از زمان معرفی به بازار ژاپن در نوامبر ۲۰۱۶ شگفتی‌آفرین بوده است. این خودرو طی ۱۱ ماه پس از معرفی، فروش بیش از ۱۰۰ هزار دستگاه را تجربه کرده است. نیروی محرکه این خودرو از یک موتور الکتریکی و یک موتور بنزینی تشکیل می‌شود که انرژی مورد نیاز موتور الکتریکی توسط موتور بنزینی تأمین می‌شود. در این سیستم، موتور بنزینی اتصالی با چرخ‌ها ندارد و تنها وظیفه آن تولید الکتریسیته است. در نتیجه، سرنشینان می‌توانند از شتاب عالی موتور الکتریکی، رانندگی بی‌صدا و مصرف بسیار مناسب سوخت بهره‌مند شوند. نیسان در نظر دارد تا مدل‌های e-POWER بیشتری را در سطح جهان معرفی کند.
آلبوم عکس
NISSAN NOTE E POWER 2018 :
نیسان نوت e-POWER مدل 2018 #8
نیسان نوت e-POWER مدل 2018 #7
نیسان نوت e-POWER مدل 2018 #6
نیسان نوت e-POWER مدل 2018 #5
نیسان نوت e-POWER مدل 2018 #4
نیسان نوت e-POWER مدل 2018 #3
ادامه
در رده‌بندی شامل کلاس مینی نیز ۳ مدل از خودروهای نیسان در میان ۱۰ مدل پرفروش ماه ژانویه در ژاپن به چشم می‌خورند و این امر، نشان‌دهنده آن است که نیسان در بازار خانگی خود دوباره به دوران اوج بر می‌گردد. نیسان دِیز در جایگاه دوم، نوت در جایگاه سوم و سرنا در جایگاه دهم قرار دارند.

دانیل شیلاچی، معاون اجرایی نیسان گفت: «فروش چشمگیر ما نشان می‌دهد که که مشتریان ژاپنی ما کیفیت محصولات را به خوبی می‌شناسند؛ چه سیستم e-POWER در خودروی نوت و چه سیستم ProPILOT در سرنا. اینجا در ژاپن، ما عرضه محصولات باکیفیت را ادامه خواهیم داد تا مشتریانمان در دنیای بهتری زندگی کنند. این معنای حمل و نقل هوشمند نیسان است.»

همانطور که در کمپین جدید برند نیسان در ژاپن به نام «افتخار نیسان» وعده داده شده بود، این شرکت با افتخار در ژاپن، با تکیه بر نبوغ فنی خود به عرضه فناوری‌های نوآورانه‌ای که دنیا را شگفت‌زده می‌کنند، ادامه خواهد داد.
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.