ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

نیسان جوک تاریخ ساز شد!

نیسان جوک تاریخ ساز شد!این خودروی آبی رنگ نیسان جوک که در تصویر بالا می بینید، یک میلیونومیم نیسان جوکی می باشد که در جهان تولید شده است. نیسان 8 سال پیش این خودروی خود را معرفی کرد و اینک در ساندرلند بریتانیا رسیدن به تولید میلیونی خود را جشن می‌گیرد.

این خودروی نیسان کمی از مدل قشقایی کوچکتر است و محبوبیتش را به شکلی فوق‌العاده ثابت کرده است. تا کنون 95 هزار دستگاه از این خودرو به تنهایی در اروپا به فروش رفته است. با وجود اینکه هر 105 ثانیه یک نیسان جوک از کارخانه ساندرلند انگلیس خارج شده و این خودرو آمار فروش خوبی را از خود کرده، شاید قرار گرفتن این خودرو در شمارگان میلیونی‌های شگفت‌آور باشد.

این شماره جوک در مدل تکنا با رنگ آبی ارائه شده که جدیدترین رنگ اضافه شده به لاین تولیدی آن محسوب می‌شود. گستره شخصی‌سازی این خودرو بسیار وسیع است و تاکنون مشکی محبوب‌ترین خودروی جوک قلمداد شده است. مدیریت ارشد تهیه و تولید خط تولید جوک در این خصوص گفت: میلیونی شدن خودروی جوک در طول 8 سال برای این برند موفقیت بزرگی است و راهبری این خودرو در این صنعت را نشان می‌دهد.

از طرفی پیشرفت و توسعه خودرو نسبت به مدل‌های قبلی و گیراست و در عین حال محبوبیت آن مانند مدل‌های معرفی شده در سال 2010 است.
آلبوم عکس
NISSAN JUKE 2018 :
آلبوم عکس نیسان جوک مدل 2018 #12
آلبوم عکس نیسان جوک مدل 2018 #11
آلبوم عکس نیسان جوک مدل 2018 #11
آلبوم عکس نیسان جوک مدل 2018 #10
آلبوم عکس نیسان جوک مدل 2018 / مراحل تولید #9
آلبوم عکس نیسان جوک مدل 2018 / مراحل تولید #8
ادامه
معرفی کامل شرکت خودروسازی نیسان (Nissan) + تاریخچه
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.