ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

خودروی جدید نیسان، ذهن راننده را می‌خواند

خودروی جدید نیسان، ذهن راننده را می‌خواندپیش‌بینی می‌شود تا سال ۲۰۳۵ یک چهارم خودروهایی که در بازار فروخته می‌شود به راننده نیازی نداشته باشد و خودروسازان در رقابتی برای ساخت فن‌آوری خودران میلیاردها دلار سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

هم‌زمان اما کارخانه‌هایی هستند که نمی‌خواهند اختیار ماشین را به طور کامل به کامپیوتر‌ها بسپارند. نیسان این هفته در نمایشگاه محصولات الکترونیکی در لاس‌وگاس یکی از این راه‌ها را نمایش می‌هد.خودروی جدید نیسان، ذهن راننده را می‌خواند
نام فن‌آوری تازه کارخانه ژاپنی B2V یا Brain to Vehicle است. این سیستم با کمک حس‌گرهایی که در یک کلاه قرار دارد ذهن راننده را می‌خواند و تا نیم ثانیه زودتر به تصمیم راننده واکنش نشان می‌دهد. در نتیجه ماشین چابک‌تر شده و لذت رانندگی بیشتر می‌شود. این فن‌آوری همچنین با خواندن امواج مغزی می‌تواند دمای داخل خودرو و صندلی‌ها را هم تنظیم کند و فقط کافی است راننده به تنظیم مورد نظرش فکر کند.

نیسان می‌خواهد بین پنج تا ده سال دیگر این فن‌آوری را در ماشین‌های خودرانش ارائه کند. به این ترتیب رانندگان می‌توانند هر وقت بخواهند سیستم خودران را خاموش کنند و خود کنترل ماشین را به دست بگیرند.
معرفی کامل شرکت خودروسازی نیسان (Nissan) + تاریخچه
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.